Hva skal maibarna få til jul?

Får lekegiraff. Som hun kan sitte/stå ved og putte baller i. Tror det er lyd i den også.
 
Hun får bilstol av oss, og en "tromme" av storesøster:)
 
Bilstol av oss :)
Ellers har han fått så mange gaver at det er helt kvalm..
Til og med Mercedes av bestefar, da får det jammen holde :eek:
 
Her får hun ingenting. Tenkte jeg.
Vi kjøper jo noe til henne hele tiden.
Nye klær, og nødvendige ting. Og for noen uker siden kjøpte vi helt ny pulk også.
På nyåret kjøper vi nye barneseter til bilene også. 1 til hver bil, slik at begge kan ha muligheten til å hente hvis overtid osv.

Meeeen, samboeren klarte ikke å dy seg da- så han har kjøpt diamant ørepynt til nesten 4tusen til henne:eek:

Hun har fått ekstremt mange gaver allerede som ligger under treet.
Så tror det blir mer enn nok gaver.
Alle vennene våre har vært innom med gaver til henne også, så det bugner.
 
Siden han får så vanvittig mye pakker fra andre, så har vi bestemt at vi ikke blir å kjøpe noe til jul i år. Han skjønner ikke noe av det uansett! ;) får ny bilstol etter jul da. Så tenker at det får bli til neste år :)
 
Får ny bilstol etter jul, så vi kjøper ingen ting nå. Men fra brødrene får en en dukke!!
 
Jeg har kjøpt en leke bare. Noen klosser med ting som lager lyd. Enkelt og greit. Det var noe jeg uansett tenkte å kjøpe, så da får hun det til jul. Hun får nok av gaver fra familie og venner, ser jeg :)
 
Vi har kjøpt noen småleker bare. Bare å for å ha kjøpt noe og for at storebror kan gi hu og hjelpe hu og åpne osv:)

Vi ska snart kjøpe nytt sete:)
 
Back
Topp