Hva skal du gjøre når fødselspermisjonen er over?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvor lenge skal du ha permisjon? Og hva skal du gjøre når permisjonen er over?
Skal du rett tilbake i jobb? Eller skal du kanskje ta litt ulønnet perm for å være lenger hjemme med babyen?
 
Permisjon til 15.august, og rett tilbake i jobb. Bare to måneder igjen hjemme med lille [emoji173]
 
Har perm til 6.oktober og etter det skal jeg ha 8 uker ulønnet perm før jeg skal tilbake i full jobb [emoji15]
 
Har permisjon til oktober en gang....har ingen jobb å gå tilbake til,så må vel starte søkeprosessen på jobb igjen!
 
Begynner på jobb igjen i slutten av oktober, men skal da egentlig ta ut 6 uker ferie slik at jeg får brukt opp ferien min før året er over. Skal høre med sjefen en av dagene over helgen om jeg kan få ført over mesteparten av det til neste år, da jeg jobber i hjemmetjenesten og vil ikke begynne på jobb igjen rett opp i jula og ikke kjenne mange av brukerne.
 
Er ferdig med permisjon den 25 desember, så må si opp jobben pga arbeidstiden ikke fungere når jeg er alene. Skal begynne på skole august neste år, så da får jeg ekstra tid hjemme med snuppa før hun begynner i barnehagen [emoji173]️
 
Har permisjon ut oktober, deretter blir det ferie i 7-8 uker (overført fra i fjor) og så ulønnet perm til jeg skal begynne å jobbe 02.01 :)
 
Permen blir satt på pause når far har litt perm i sommermånedene og så slutter min helt i november.
Jeg jobber ikke så skal fortsatt bare være hjemme å kose med lille til han begynner i barnehage, tenker rundt 1,5 eller 2 års alderen :happy:
 
Har perm til november, men skal.søke om ulønnet perm til over nyttår, å da skal pappan ha 10ukers perm :) Ved ågjøredet slik slipper vi barnepike før barnehagestart :)
 
Back
Topp