Hva skal dere i helgen?

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Finner dere på no med babyen? Jeg kjenner at helgene er ekstremt slitsomme. Jeg har jo 2 barn fra før av. Og disse skal jo alltid 1000 ting i helgene[emoji85]
 
Vi prøver å holde aktivitetsnivået nede men ikke alltid så lett.
Nå er det besøk av farmor, farfar og tanten til S. Stas for dem som ikke ser henne så ofte men merker at hun blir fort sliten og overstimulert stakkar :)
 
Vi skal ingenting bortsett fra husarbeid, spyling av oppkjørsel og jeg skal montere min elskede putekasse som jeg endelig har kjøpt!❤️
 
Jeg elsker helg! Er så godt å ha samboer hjemme hele dagen, så vi kan bytte litt på ansvaret. Lørdager er vi på babysvømming, så da går dagen så innmari fort. Lille sover alltid 1-2 timer etterpå, så da er det jo bare en liten våkenperiode til før sengetid :)
Jeg har blitt kjempeforkjøla, så jeg er spesielt glad for hjelp av mannen akkurat nå. Tipper jeg blir delvis sengeliggende i morgen, for å komme meg igjen til ny uke.
 
Vi prøver å holde aktivitetsnivået nede men ikke alltid så lett.
Nå er det besøk av farmor, farfar og tanten til S. Stas for dem som ikke ser henne så ofte men merker at hun blir fort sliten og overstimulert stakkar :)

Har liksom ikke så mye mulighet til å holde oss i ro. Må kjøre hit og dit på storesøskene. Men blir kanskje slik med nr 3. De henger bare med på slep[emoji6] men merker hun blir lett overstimulert dersom det er mange som skal holde hun, og prate med hun. Det er hun ikke så glad i
 
Jeg elsker helg! Er så godt å ha samboer hjemme hele dagen, så vi kan bytte litt på ansvaret. Lørdager er vi på babysvømming, så da går dagen så innmari fort. Lille sover alltid 1-2 timer etterpå, så da er det jo bare en liten våkenperiode til før sengetid :)
Jeg har blitt kjempeforkjøla, så jeg er spesielt glad for hjelp av mannen akkurat nå. Tipper jeg blir delvis sengeliggende i morgen, for å komme meg igjen til ny uke.

Stakkars deg. Masse god bedring[emoji813]️
 
Har liksom ikke så mye mulighet til å holde oss i ro. Må kjøre hit og dit på storesøskene. Men blir kanskje slik med nr 3. De henger bare med på slep[emoji6] men merker hun blir lett overstimulert dersom det er mange som skal holde hun, og prate med hun. Det er hun ikke så glad i

Ser den med 3 stk!
S er første, så hun bestemmer stort sett tempo her ;)
 
I går hadde begge storesøstrene play dates etter skolen og hun eldste endte opp på overnatting. Idag har vi gått en tur alle 4 jentene, kjøpt billetter til ballettoppvisningen til mellomste og lørdagsgodt. Mannen kommer hjem om noen timer etter å ha vært i Seattle på jobb siden onsdag. Imorgen blir det norskskole og joggetur hvertfall. Ganske rolig helg [emoji846]
 
Back
Topp