Hva skal barna lage av julegaver?

Male på putetrekk til soverom
Lage peperkakker som legges i glass han har pyntet
Tegne påkrus
 
Vi har laget kjeleunderlag (flis med korkramme)

Og så har de malt og jeg har kjøpt fine rammer :)
 
Han har laget "frostede" glass til å ha telys i. Ristet eggehvite i glasset, hadde oppi perlesukker og limte fine klistermerker utenpå :)
 
2-åringen har laga marsipankuler som hun har satt moccabønner på. Så fikk hun sette klistremerker på syltetøyglass som vi har hatt marsipanen på. Dette blir julegaver til besteforeldre.

Så har hun malt på glass og hatt på glitter. Telysholdere til tanter og onkler :)
 
Her har vi laget telys glass. Hun har festet glansbilde med decopage, også har hun festet sukker med decopage på resten. Hun har også laget snøkuler til to gutter på 4 år.
 
Her ble det julekuler med slike håndavtrykk hvor fingrene påtegnes flosshatt osv og blir til snømenn... Ble kjempefine!!! :)
 
Her har vi laget håndavtrykk på glassjulekuler. Har skrevet navnet og julen 2014 på de...tanken er at vi lager en ny kule hvert år til besteforeldre og oss selv :)
 
Her har vi laget sånne snøkuler. Sånn man får kjøpt på butikken med en figur, vann og glitter inni.

Brukt syltetøyglass, kjøpt små julefigurer på nille, litt fast i lokket, fyllt på med vann og glitter og limt igjen lokket.
 
Hun har blåst honningglass
 
Blåst en sånn glasskrukke til å ha honning i:) til å gi bort til besteforeldre. Vi fylte med honning
 
Har laget avtrykk av hender/føtter med dikt i ramme :)
 
Vel hun har tegnet og jeg har limt :p
Eneste type gave hun lager i år ;) men 2,5 år så forventer ikke så mye i år noen tror jeg ;)

1418778632198.jpg
 
Min gutt har laget julebilder til alle de nærmeste med håndavtrykk og fotavtrykk som vi skal ramme inn å gi i gaver :)

1529740_10151800692317201_409901152_o.jpg
 
Back
Topp