Hva liker du å se på TV

Aurora

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Marsipanene 2019
Jeg ser en del på unge mødre, sinna snekker , prøver å henge med idretten, engelsk fotball. Jeg ser på underhuset hvis det er på tv når jeg zapper:)
Hva ser du på?
 
Neste sommer, Helt perfekt, walking dead og greys anatomy
 
Kunne vært min liste, men har ikke sett walking dead;)
Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle like det, men gav det en sjanse. Og det angrer jeg ikke på :) selv om det tidvis går litt tregt, så er det en veldig bra serie :D
 
Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle like det, men gav det en sjanse. Og det angrer jeg ikke på :) selv om det tidvis går litt tregt, så er det en veldig bra serie :D

Har ment å sett den, bare ikke kommet så langt. Noe stopper meg hver gang:p
 
Har vurdert å si opp parabolen og kun bruke netflix, evt sumo og dplay. Vi ser uansett så lite på tv.

Er liksom det det går på her og. Knappest tid til å se på på nettet engang, så føler det blir unødvendig med tv for vår del.
 
Fjorden cowboys, farmen, fødeavdelingen, home and away, this is us, modern family, Jimmy Fallon, the office, osv :p
 
Er liksom det det går på her og. Knappest tid til å se på på nettet engang, så føler det blir unødvendig med tv for vår del.

Ja, vi har litt perioder der vi ser litt mere tv. Og det er vel det som stopper oss litt også b
 
Nyheter? Ser liksom ikke så mye på tv. Skal jeg titte ser jeg på noe jeg finner interessant der og da
 
Jeg ser en god del serier på Netflix og Viaplay, men når jeg zapper gjennom kanalene ser jeg som oftest diverse oppussingsprogrammer (Grand Designs, Build a New Life In The Country, 60 minute makeover, Love it or List it osv.) ender ofte på kanaler som Vox, Tv2 Livsstil, BBC (Lifestyle før, men den tok de bort, så nå er det mest Brit)
 
Alt på tv Norge. Hehe. Hater at det er stille her, så den står på og fungerer som en radio og da er tv Norge den kanalen med mest barnevennlige kanaler så jeg slipper å bytte kanal hele dagen siden vi faktisk ikke ser på den.
 
Shameless, Petter Uteligger, Monsen, Bloggerne, Side om side, Home and away, Fjorden Cowboys, Farmen, Luksusfellen, Boligjakten osv.
 
Back
Topp