Hva jobber vi med?

holder på med en bachelorgrad i økonomi og deltid på sykehjem.
 
Jeg har fagbrev som kokk, men jobber innen telecom.
 
Jeg er student :) Studerer medisin.
 
Utdanna frisør men, måtte gi meg som det er kun på hobby basis nå emoticon
Jobber nå som objektleder i Securitas.
 
Har fagbrevet i butikkfaget men er arbledig for tiden :(
 
Jeg er sykepleier
 
Jeg har fagbrev i salg&service men dette var ikke noe for meg, så jeg jobber heller i barnehage og stortrives med det :)
 
Jeg er sykepleier jeg å og jobber i hjemmesykepleien :)
 
Jobber som bartender og butikksjef emoticon
 
Jeg er utdannet IT konsulent, men fikk aldri læringplass så det teller ikke for noe.
Jobber som helsesekretær, så derfor tar jeg den utdanningen nå for privatist slik at jeg skal kan få en utdannelse som er av betydning og jeg kan bruke
 
Er nyutdannet sosionom, og på leting etter fast jobb. Har for øyeblikket en liten stilling ved en avlastningsbolig :)
 
Kun vgs media..
Og utdannet til baby og småbarns instruktør i svømming - Jobber som dette. 
Holder også på med eksamen for å bli instruktør i babymassasje... 
 
Jeg er ''utdannet'' industrimekaniker, men jobber nå på kontor som administrerende assistent pga en arb. skade i ryggen.
Jobber for en offshore bedrift.
 
Jeg jobber som hotellsjef og trives kjempe godt med det :)
 
Jeg har gått skole som prosessoperatør, men sluttet etter ett år i lære.. Nå jobber jeg i butikk og elsker jobben min ;)
 
Jeg har ME, så er ikke i jobb, er utdannet apotektekniker, men håper en dag at jeg skal bli frisk nok til å jobbe :)
 
Jeg jobber i butikk jeg, har søkt på førskolelærer til høsten men tror jeg skal utsette dette et år...
 
Jeg har fagbrev i ambulansefaget og er vikar i flere kommuner for tiden. Håper på fast, men får neppe det nå som magen blir å vokse
 
Back
Topp