Hva jobber du med?

Fagarbeider i barnehage- elsker det <3
 
Jeg begynte i ny jobb som prosjektleder for Housing First for en knapp mnd siden. Jobba i fylkeskommunen som rådgiver for psykisk helse inntil da :) Stortrives i ny jobb!
 
Det er jo litt kjekt å høre hva folk bruker hverdagen sin på :) selv studerer jeg og jobber deltid på bilutleie.
Hva studerer du? Jeg var fulltidsstudent da jeg var gravid med, og nybakt mamma for nr 2 :) Det funka veldig bra å være studentmamma - han ble så dulla med av medstudenter som syntes det var superkjekt med en minimaskot på skolen ;)
 
Dere som jobber i barnehage: dere har det yrket hvor jeg mener de aller fineste folka jobber! :)) Vi har tilsammen tre barn fra før og har flytta og måtte ha ulike barnehager til ungene. Vi har møtt så mange dedikerte og gode barnehagearbeidere i de barnehagene hvor ungene har gått (Hjerte- smelt!)
 
Hva studerer du? Jeg var fulltidsstudent da jeg var gravid med, og nybakt mamma for nr 2 :) Det funka veldig bra å være studentmamma - han ble så dulla med av medstudenter som syntes det var superkjekt med en minimaskot på skolen ;)

Studerer økonomi :) planen er at mannen tar permisjonen, så jobber han noen prosent i tillegg, så får vi strekt permisjonen litt lenger.
 
Studerer økonomi :) planen er at mannen tar permisjonen, så jobber han noen prosent i tillegg, så får vi strekt permisjonen litt lenger.
Sånn gjorde vi det også. Bare pass på at du ikke presser deg sjøl for mye. Det jeg syns var tyngst var jo at det uansett var jeg som måtte nattevåke pga ammingen, samtidig som at jeg skulle være superstudent OG supermamma på dagen (også for hun vi hadde fra før som knapt var 2 år). Det var ei herlig tid, men helt greit å senke ambisjonene for alt man skal rekke over. :)
 
Sånn gjorde vi det også. Bare pass på at du ikke presser deg sjøl for mye. Det jeg syns var tyngst var jo at det uansett var jeg som måtte nattevåke pga ammingen, samtidig som at jeg skulle være superstudent OG supermamma på dagen (også for hun vi hadde fra før som knapt var 2 år). Det var ei herlig tid, men helt greit å senke ambisjonene for alt man skal rekke over. :)

Ja, du sier noe der! Det må sikkert bli litt andre prioriteringer enn de vi har i dag :)
 
Jeg har gått hjemme med barna siden eldstemann ble født i 2011 :) De har jo kommet så tett og prematurt, og de to minste er kronisk syke så går hjemme med pleiepenger.
Men planen er å studere til å bli sykepleier når barna er bedre og mer stabile :happy: Drømmen er å jobbe på nyfødtintensiven - ønsker å "gi tilbake" og kanskje bidra til at nye prematurforeldre kan få en litt bedre start på oppholdet på en eller annen måte :joyful:
 
Back
Topp