Hva hvis...

Som du nettopp leste så går det bra med meg :) men mye sofa og avslapping etter jobb. Er en del sliten ja. Kan liksom ikke fatte at vi er gravide altså [emoji7] ting var så trist og leit for bare få uker siden!!

Ikke sant! Helt sykt at ting snur sååå fort!:eek: Jeg hadde ALDRI trodd det. Skulle ønske jeg kunne gi de tankene jeg har nå til de langtidsprøverne her inne -og skulle ønske jeg hadde disse tankene når vi prøvde! Var jo bare helt forferdelig tid!:(

Vi får sende ut masse deilig babystøv til jentene våres her inne, Poppi:Heartpink
 
Vil gjerne legge ved noen bilder / ord til jentene mine som fortsatt prøver:Heartpink

Skjermbilde 2017-02-13 kl. 23.17.02.png

Skjermbilde 2017-02-13 kl. 23.33.23.png

Jeg tenker så mye på dere, og synes det er så urettferdig at de som virkelig vil ha barn sliter, mens andre får det uten å prøve. Men dessverre så er mye i livet urettferdig. Jeg vet at dere én dag skal bli mamma, og jeg gleder meg til å være med dere videre å heie dere frem til mål :Heartred

Jeg sender dere alle masse babystøv, og gode ønsketenkninger :Heartred

Skjermbilde 2017-02-13 kl. 23.15.28.png

Jeg har en del EL-tester og graviditetstester som jeg gjerne vil fordele til de jentene her inne som vil ha. Så send meg en PM med navn og adresse, så sender jeg testene til dere, sammen med en haug av lykke og babystøv:love7
 
Så herlig å se bilde av lille spiren ♡ [emoji4]

Jeg har store planer om å komme etter i mai [emoji6]
...eller før hvis vi plutselig får flaks [emoji14]
 
Ikke sant! Helt sykt at ting snur sååå fort!:eek: Jeg hadde ALDRI trodd det. Skulle ønske jeg kunne gi de tankene jeg har nå til de langtidsprøverne her inne -og skulle ønske jeg hadde disse tankene når vi prøvde! Var jo bare helt forferdelig tid!:(

Vi får sende ut masse deilig babystøv til jentene våres her inne, Poppi[emoji813]pink
Helt enig, føler på en måte at jeg har "kastet bort" tre år av livet mitt på altoppslukende prøving.. Vært litt for mye fokus på nedturer. Krysser for alle de fine jentene her inne [emoji173]
 
Så herlige bilder! Dette går bra! [emoji173]️ Men kjøp deg brodder! [emoji4]
 
Hvordan går det? Begynner å nærme seg 12 uker nå [emoji173]
 
Heiii:)

Her går det fint! Hva med deg?

Ja, herlighet...11 uker i morgen :D ikke til å tro! UL tirsdag 28 :D
Så fantastisk, utrolig glad på dine vegne[emoji173] går veldig bra her, formen er bedre nå. 14 uker snart jeg, helt sprøtt! Jeg kan liksom ikke tro at det skal være vår tur nå.. Vi skal ha en ny ul til uka, og så får det nok holde frem til oul [emoji14]
 
Åh, Bernt, snart 12 uker nå <3 Så fantastisk :D Må innom å titte i dagboka di innimellom og heie på spira og deg <3
 
Åh, Bernt, snart 12 uker nå <3 Så fantastisk :D Må innom å titte i dagboka di innimellom og heie på spira og deg <3

Jaaa:Heartred Tenk det! Skal på UL 2 mars :) Gleder meg veldig. Håper, og tror det skal gå bra <3

Hvordan var svangerskapet ditt egentlig, frem til uke 12? Var du mye dårlig osv? <3
 
Jaaa:Heartred Tenk det! Skal på UL 2 mars :) Gleder meg veldig. Håper, og tror det skal gå bra <3

Hvordan var svangerskapet ditt egentlig, frem til uke 12? Var du mye dårlig osv? <3

Nå er det såå stor sjans for at det går bra Bernt! Heia! <3 Hvordan føler du deg om dagen? Har du fått noe plager?

Jeg var mye dårlig hele svangerskapet mitt, dessverre. Fram til uke 12 var det intens døgnet rundt kvalme, klarte ikke spise så mye, gikk ned mye i vekt. Kvalmen ga seg ikke ordentlig før uke 14-15, men matlysta kom ikke tilbake igjen. I uke 8 kom den utmattelsen du kanskje har, eller har hørt om, og den slapp aldri ordentlig taket. Fra uke 8-20 var jeg mye sengeliggende. Orka ingenting. Klarte stort sett en dusj ila dagen, men da var det sofaen/senga resten av dagen. Resten av svangerskapet var ikke noen spøk det heller :p Jeg var skikkelig uheldig. Det sa legen min også. Håper neste blir bedre :p
 
Nå er det såå stor sjans for at det går bra Bernt! Heia! <3 Hvordan føler du deg om dagen? Har du fått noe plager?

Jeg var mye dårlig hele svangerskapet mitt, dessverre. Fram til uke 12 var det intens døgnet rundt kvalme, klarte ikke spise så mye, gikk ned mye i vekt. Kvalmen ga seg ikke ordentlig før uke 14-15, men matlysta kom ikke tilbake igjen. I uke 8 kom den utmattelsen du kanskje har, eller har hørt om, og den slapp aldri ordentlig taket. Fra uke 8-20 var jeg mye sengeliggende. Orka ingenting. Klarte stort sett en dusj ila dagen, men da var det sofaen/senga resten av dagen. Resten av svangerskapet var ikke noen spøk det heller :p Jeg var skikkelig uheldig. Det sa legen min også. Håper neste blir bedre :p

Ja, jeg er veldig spent på neste UL. Håper lille svømmer og spreller der inne, sånn som sist <3 Jeg føler meg overraskende fin! Eneste "plagene" jeg har hatt var mensensmerter fra uke 4 til 7, som ble så kraftige at jeg var sikker på SA.. Utrolig vondt og ubehagelig, men når jeg fikk vite at alt var fint så ga det seg merklig nok noen dager senere.. Ellers er jeg forstoppet! Ingenting kommer ut. Jeg spiser jo mye, så aner ikke hvor det blir av!! Jeg prøver å spise riktig, mye fiber MASSE vann, mosjon, svisker -you name it! Altså, den lille magen min kommer nok ikke fra lille :shy:.. Noen gode råd?

Så alt i alt er jeg utrolig heldig. Vært veldig god form og føler meg fortsatt fin.

Ditt svangerskap hørtes UTROLIG tøft ut!! Hjelpes. Du må jo vært utslitt når vesla kom ? :eek: Hvordan gikk fødsel? Huff. Det høres så vondt ut å ikke ha et lett svangerskap.
 
Ja, jeg er veldig spent på neste UL. Håper lille svømmer og spreller der inne, sånn som sist <3 Jeg føler meg overraskende fin! Eneste "plagene" jeg har hatt var mensensmerter fra uke 4 til 7, som ble så kraftige at jeg var sikker på SA.. Utrolig vondt og ubehagelig, men når jeg fikk vite at alt var fint så ga det seg merklig nok noen dager senere.. Ellers er jeg forstoppet! Ingenting kommer ut. Jeg spiser jo mye, så aner ikke hvor det blir av!! Jeg prøver å spise riktig, mye fiber MASSE vann, mosjon, svisker -you name it! Altså, den lille magen min kommer nok ikke fra lille :shy:.. Noen gode råd?

Så alt i alt er jeg utrolig heldig. Vært veldig god form og føler meg fortsatt fin.

Ditt svangerskap hørtes UTROLIG tøft ut!! Hjelpes. Du må jo vært utslitt når vesla kom ? :eek: Hvordan gikk fødsel? Huff. Det høres så vondt ut å ikke ha et lett svangerskap.

Forstoppelse, ja. Husker det :p Høres ut som om du allerede gjør alt riktig, men hvis det fortsetter så snakk med lege. Mener gravide kan ta lactulose, som fåes reseptfritt på apotek, men hør med lege først.
Men så bra du føler deg fin ellers! Nyt det og håp det varer alle 40 ukene <3
Jeg var gåen, skal ikke påstå noe annet. Fikk konstantert bekkenløsning i uke 25 og slet veldig med smerter, spesielt på slutten. Fæle kynnere hele andre halvdel av svangerskapet også. Men fødsel gikk kjempebra :) Vi hadde planlagt hjemmefødsel. Det gikk veldig fort. Skjønte ikke at det var rier i starten, trodde det var mer kynnere/maserier. Vi aner ikke helt når jeg gikk i aktiv fødsel for når jm kom hadde jeg allerede 6 cm åpning. Tok deretter bare 30 min før jeg var på 10 cm og pressa vel i maks 40 min før ho var ute :p Stormrier var, vel, jævlig vondt, men til gjengjeld fort ferdig :) Tar gjerne en sånn fødsel med nestemann også :p
 
Heisann!

Nå har jeg sittet å lest gjennom dagboken din de siste timene [emoji85] Og her jeg sitter på jobb har jeg felt flere tårer gjennom innleggene her! Wow,for et fantastisk menneske du er [emoji173] og når jeg leste innlegget hvor du skrev du hadde blitt gravid,fikk jeg frysninger fra topp til tå,pluss noen gledestårer på deres vegne!! [emoji16]
Gratulerer så mye med lille spira,den sitter alle 9 månedene ut skal du se!! [emoji16]

Lykke til med graviditeten [emoji173][emoji106][emoji16]
 
Alles BerntBernt, hvordan går det? :D Ikke lenge til ny UL nå :)
 
Back
Topp