Hva har du kjøpt til baby? (bildetråd)

Endelig var vogna i hus! Så fornøyd med liten og lett trille denne ganga! :) Ikke at Brio Go var tung, men denne er en del slankere! [emoji4]
af7f2f5f1760b609379e03dbf4ac49f2.jpg
 
Tenkte vi kunne ha en bildetråd med hva vi har kjøpt til baby der man skriver hvor det er fra eventuelt om du har laget det. Fikk vite at det var en gutt i magen og jeg syntes det ble litt vanskelig med klær med en gang ettersom klesbutikkene ofte har MYE mer jenteklær så håper at noen deler noen fine gutteklær så jeg vet hvor jeg skal gå å kjøpe [emoji1303]
d96f8a962d3e5d6c8126a9e0c55b4cb9.png

Selv har jeg bare kjøpt denne uroen fra kongens sløjd og en stjernegirlander fra numero 74 [emoji4]
a45c74b77ce14a6257a5f6f12f07d356.jpg
Veldig fin uro! Prøvde å søke etter den, men hva heter uro på dansk?
 
Litt off topic, men hvordan får dere lagt inn alle slags bilder? Altså jeh får 9 av 10 ganher brskjed at bildet er for stort...hva gjør jeg da?
 
Litt off topic, men hvordan får dere lagt inn alle slags bilder? Altså jeh får 9 av 10 ganher brskjed at bildet er for stort...hva gjør jeg da?

På mobilen så tar jeg printscreen av bildet inne i albumet, da blir det lite nok :p hvis det var forståelig :hilarious:
 
image.jpeg image.jpeg image.jpeg Ikke noe strikkegeni her, så det måtte bli noe så enkelt som en Skappelgenser og lue. Uansett så er den laget med kjærlighet. Sååå misunnelig på dere som kan lese oppskrifter, og strikker flotte hentesett.
Valgte fargen før vi fikk vite kjønn, men den går ganske fint til rosa :Heartred
 
Veldig fin uro! Prøvde å søke etter den, men hva heter uro på dansk?

Jeg vet ikke men heter säng mobil på svensk (bor i Sverige og har bestilt herfra) men jeg vet at minikids.no har merket [emoji4]
 
Tøyet je har kjøpt <3
 

Vedlegg

  • IMG_0738.JPG
    IMG_0738.JPG
    131,3 KB · Visninger: 100
  • IMG_0737.JPG
    IMG_0737.JPG
    69 KB · Visninger: 91
  • IMG_0736.JPG
    IMG_0736.JPG
    74 KB · Visninger: 100
Har handlet mye forskjellig som er nytt, men har også handlet en del brukt på Finn. I går fikk jeg feks denne pakken hjem i posten.
4b27da8e968742a985e8a12ebc762495.jpg


Dette fikk jeg med:
• 10 joggebukser
• 2 olabukser
• 1 fleecedress
• 5 cardigans
• 5 strømpebukser
• 16 bodyer
• 7 pysjer
• 4 ullbodyer
• 2 ullbukser (Polarn og Pyret)
• 1 ulldress
• 8 luer
• 1 finskjorte
• 1 finbukse
• 2 par tøfler
• 3 siklesmekker
• 11 par sokker
• 1 par votter

Alt dette = 250 kroner [emoji87]

Alt lukter godt og mye ser nesten ubrukt ut, så jeg er veldig fornøyd med akkurat dette kjøpet. I tillegg fikk vi kjøpt Stokke Steps-pakke med alt unntatt vippestolen inkludert til 25 prosent på Barnas Hus i går, så det kommer stadig nye ting inn her [emoji5]
 
Som dere har shoppet!!
 
Back
Topp