Hva har du i vognen nå?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Sommer og sol! (Noen steder her i lander i alle fall ;) )

Hva har du i vognen nå?? Dyne? Teppe? Sommerpose?
 
Lammeskinn og sommerpose. Kommer ann på vær og vind om posen er lukket eller åpen og hvor mye klær hun har på seg.
 
Lammeskinnsposen fortsatt [emoji23][emoji85]
 
Easygrow lite. :)
 
Easygrow lite. Tar den ut i morra og bruker bare helseteppe om det blir varmere slik som spådd.
 
Her har det variert mellom 15 og 30 grader den siste tiden. Er det under 20 grader har lillesøster strikket jakke og tynt teppe over seg, mens storebror på 2 år har tynn jakke. Er det over 20 grader har jeg verken teppe el jakke. Nærmer det seg 30 grader er det kortbukse og korte ermer /kjole som gjelder.
 
Ingenting. Slenger på et teppe om det er mye vind eller om det er litt kaldere i lufta. Men nå har vi som regel mellom 20-30 grader i skyggen så da sitter han i shorts og t skjorte
 
På første trilleturen tirsdag tenker jeg ha lammeskinnet hennes, gulpeklut ved hodet og et ullpledd over henne. Har ulldrakt og lue på under. Ikke veldig varmt her, men samtidig ikke kaldt heller.

Legger også ullfleeceteppet hennes fra nøstebarn i kurven under i tilfelle det skulle bli kaldere.
 
Har ingenting i vogna. Eller, poden måååå ha dyna si for å sovne, så da må jeg ut og dra den vekk fra han så fort han har sovna [emoji6]
 
Egentlig ingenting :) Gutten er så stor nå, og bruker sittedel. Tok ut lammeskinnet når varmen meldte seg. Trenger han noe, legger jeg det bare oppi :)
 
Ingenting nå som det er over 20 grader, har somregel med et tynnteppe i stellevesken i tilfelle det skulle bli mye vind.
 
Har vognpose easygrow light,men lukker den ikke om det er varmt
 
Han sitter på lammeskinn, er det litt kaldt og vind går han og henter dyna si. Ellers så er det helseteppe. Han vil helst ha noe over seg i vogna.
 
Ingenting. Var ute en kveld pga spilling av begge onklene og da fant jeg frem vårposen. Men er meldt over 30 grader her.
 
Lammeskinn og easygrow lite. Her er det ikke sommer akkurat. Så har et rørospledd som jeg legger over posen igjen hvis det regner/blåser mye, pluss at vi har skikkelig regn/stormtrekk. Men var nettopp på sydentur og da hadde vi bare lammeskinnet og helseteppe i vogna.

Så kler man jo på/av ungen etter hvilken temperatur det er da.
 
Sånn som idag med 30 grader har vi bare ett tynt teppe eller ingenting .
 
Back
Topp