Hva har dere i vogna nå?

Izzie

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Ligger småen i pose ennå? Føler ofte det kan bli litt varmt? Så lurer på hva dere gjør:)
 
Hun er i vinterposen enda. Vi har dette været nå, så ser ut til at den blir der en stund til :p
e3d35f9f52cdb662fd4baff1f8706a6d
 
Full vinter her ennå, men de dagene det er varmere sånn 4-6pluss grader så har jeg bare på henne body og strømpebukse pluss en tynn merioull dress :)
 
Her er det 5-6 grader nå, men brukte dunposen idag da det var sur vind. Hun bruker hjemmestrikket tynn ulldress og lue. Bruker easygrow lite vårpose når det er varmere. Er så redd hun skal fryse:-/ så kler nok litt for mye noen ganger. Har byttet ut dundyna i senga hennes og tatt bort ullskinnet. Hun ligger i babyrede i senga si nå.
 
Vi har bytta ut vinterposen med dyne, men har også easygrow Gandma hvor vi kan ta ut dunposen så blir det en vårpose:) er var det 15 grader i sola i går! :)
 
Bruker fortsatt voksiposen. Ganske varmt midt på dagen men vogna står i skyggen og da har hun ikke på seg noe bortsett fra inneklær og lue nedi posen. Går fint foreløpig.
 
Her bytta vi til dyne og ullteppe denne uken :) er 2-12 pluss på dagene og W er veldig varm av seg så lammeskinnsposen ble alt for varmt!
 
Vi brukes fremdeles lammeskinnsposen, men har ikke på noe annet enn vanlige klær (body+strømpebukse), votter, lue og noe i halsen.
 
Voksipose, også ligger han med ull innerst og en tynn fleecedress utenpå.
(Det er fortsatt litt kaldere her vi bor. :) )
 
Vi har fortsatt tykk dunpose, han har på kun body, strømpebukse og tynn lue. Men må nok gå til innkjøp av vårpose for han blir fort svett i denne posen nå.
 
Vi bruker voksipose, er som regel bare rundt 6 grader. Må skaffe meg vårpose før jeg skifter, men jeg bare kler på han mindre om det blir for varmt.
 
Bruker fortsatt voksipose, her har det vært varmt de siste dagene, så har droppa strikkadressen. Men har hatt på han fleecejakke og tynn lue, redd for at han skal bli kald om han bare ligger i body og strømpebukse :p Han er jo varm når jeg tar han opp da, men ikke svett!
 
Back
Topp