Hva gjør dere?

Linnsi86

Glad i forumet
Vesla er begynt å våkne på natten. Hva gjør dere for å få dem til å sove igjen?
Jeg gir henne tilbud om drikke,men hun takke ofte nei. Smokken er der og kosen. Fin temp på rommet og alt er som det pleier.
Hva gjør dere når de våkner?
P.s hun skriker ikke og gråter Skjeldent
Når hun våkner.
 
Ligger han våken uten og gråte/klage lar jeg han ligge, gir sutten og da sovner han etterhvert. Kan ta tid.

Gråter han og er utrøstelig roer vi han, men da må vi gjerne gi flaske hvis ikke begynner han og gråte når vi legger han ned. Så er nok sulten, men rart siden han noen netter sover 11timer uten mat.
 
Lille her våkner innimellom på natten. Ligger da bare og turner, ler og babler. Hører henne på babycallen. Sovner alltid av seg selv. I helgen samsov vi pga hun hadde feber og ville bare være med mammaen. Våknet kl 04 av en smørblid bebis sittende ved siden av meg. Lugget og dro i meg.

Hadde lille våknet og gren ville jeg tilbudt smokk/koseklut og Evt tatt henne opp litt for å gi nærhet.
 
Våkner han gir jeg tutt og kosefille og brer over dyna. Lar han bare ligge om han ikke gråter. Vi samsover da... Han ligger å drar meg i håret, dytter meg i ryggen..gir han ikke oppmerksomhet så lenge det er natt. Må kanskje gi tutt og bre over han 40 ganger før han sovner da ;-) Tilbyr pupp om han er våken lenger enn 10 min, noe som er sjelden. Gråter aldri på natten hvis han våkner..
 
Hei! Har akkurat sluttet med nattaming/flaske så vet ikke om dette er et relevant tips. Men jeg prøver å ikke tilby vann eller noe han tror kan være mat (gjorde det først men han ble bare sint da han forsto at det ikkr var melk)

Tar han opp og roer ned.

Det begynte med 2-3 timer inn og ut å roe, nå er jeg nede i en til to g pr natt og ca 20-30 min.

Håper på en hel natt søvn i natt! [emoji23]

Lykke til!
 
Back
Topp