Hva fikk/får 3åringene til bursdag? :)

Godt spm!? Hun skulle få sykkel med støttehjul, men hun klarte og avsløre pappan. Haha :p Så nå aner jeg rett og slett ikke. Følger med for tips!
 
Vår gutt fikk sykkel m støttehjul også ska han få en sen gave når vi finner det vi vil gi han. Et nettbrett så e får ha mobilen i fred :p
 
Har ikke bestemt meg enda, mulig det blir tur til Legoland.. Hun har jo alt hun trenger av leker, ting og klær og får sikkert MYE fra andre...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Noen av barna som har trampoline? Hvordan slår det eventuelt ann i denne alderen?
 
Noen av barna som har trampoline? Hvordan slår det eventuelt ann i denne alderen?
Vi har! Den har vært superpopulær siden hun fikk den sommeren før hun ble to år:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Har ikke anelse :) Tenkte å kjøpe en del tilbehør til dukkken hennes for hun elsker å leke med dukker over gjennomsnittet :) med mindre hun får en ny kjærlighet i løpet av sommern :) klarer vi å få en liten spire itl å feste seg kan det hende vi forteller henne dette på bursdags morgenen for hun ønsker seg små søsken :D
 
Trampoline har vært populært i noen år allerede det ;)

Aner ikke. Vi snakker gjerne om å flytte. Og da blir det nye møbler til unga. Altså. Seng, kommode, lekehylle, kjolestang og diverse. Blir dyrt nok det ;)

Do'h ! Fra mobilen vel ;)
 
Tror kanskje det blir en sånn stor trøtraktor jeg:p
 
Det ble trampoline. Fantastisk øyeblikk når bursdagsbarnet gikk ut på hverandaen og ikke SÅ trampolina før etter ca ett minutt. Haha.
 
Brio togbane! :)
 
Lynet mcqueen racer bil ;)
 
Back
Topp