Hva får pappaen i år?

Mammatil1jenteog1engel

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Har dere tenkt å kjøpe farsdagsgave? Eller la ungene lage? Eller går dagen forbi i stillhet? :Heartred

Her får far et stort skrapekart med 100 aktiviteter å gjøre. 100 things to do with dad. Pluss et kort fra vesla :)

:)
 
Vi bruker å ha gave, blomster, kort og kake.
Ikke peiling på hva gaven skal være i år. Det må være noe han ønsker seg, trenger, eller kan spise opp. Som sagt over her, vi har nok ting! Han fikk juleøl-kalender de første årene, og i fjor fikk han kaffekapsel-kalender. Kanskje jeg går for juleøl igjen, det blir iallfall godt mottatt.
 
Pleier å gi noe smått, men i år blir det en typ «strikkegenser» fra Kappahl som jeg synes var for fin til å gå forbi. Han trenger litt nye klær uansett.
 
Far i huset forventer noe dyrt hvert år. Jeg er lei av å forklare at det er barna som skal lage noe, ikke jeg som skal svi av mange hundre kroner på noe han ønsker seg.
Pleier å fikse frokost da. Og kanskje en kake/liten ting.
 
Her pleier vi å ha god frokost og en liten gave. Kjipt at de sluttet med morgenlevering på søndager! I år blir gaven ankelsokker - for det trenger han :)
 
Jepp, i år får han elektrisk spesialverktøysett til å skru på skjermkort, grafikkort og alt mulig annet rart til innmat av pc+sånn teknisk sett med pinsetter også:angelic: Også en god kake og kort fra barna❤️
 
I år får han 2 turfat, en grillrist til toast, et multiverktøy til tur og en liten kjølebag. Satser på at det blir god bruk for det når familien drar ut på tur :happy:
Og en romkake, det er favoritten ;)
 
Mange fine gaver hører jeg :) gjør dere noe spesielt eller gir dere bare gaven som den er? Her blir det burger til middag etter hans ønske, og karamellpudding til dessert.
 
Her er det første farsdagen, så tenkte hvertfall vi burde feire det. Bestilte en sånn her: https://macorner.co/products/first-...c-plaque-fam270301vupg?variant=43709347725472
Men nå lurer jeg litt på om jeg skal gjøre noe litt mer. Han er akkurat begynt i pappaperm og koser seg med det, men kanskje jeg skal lage noe mat (han er kokken i huset), eller la han sove lenger hvis han vil
Den var nydelig! Søren at jeg ikke så den før nå..ja lag noe godt til han hvis du vil, hør litt med han hva han selv kunne tenkt seg :) veldig fin gave!
 
Den var nydelig! Søren at jeg ikke så den før nå..ja lag noe godt til han hvis du vil, hør litt med han hva han selv kunne tenkt seg :) veldig fin gave!
Tok kanskje 2 uker før den kom (tror 1 av dem gikk før den ble sendt), kaan jo fortsatt være innenfor :p
Ja får gjøre det! Tenkte liksom at det måtte være overraskelse, men det jo ikke det. Selv om han har sikkert glemt at det er farsdag :joyful: Også håper jeg at jeg får noe igjen til min første morsdag :hilarious: Etter det trenger vi ikke gjøre noe "big deal" utav det, men kan fortsatt være hyggelig å gjøre noe. Blir litt sånn som med bursdag og julegaver, vi sluttet egentlig å gi noe særlig etterhvert som årene har gått :p Nå gir vi noe på bryllupsdagen da, etter hva som er temaet hvert år, det er jo gøy! :happy:
 
Tok kanskje 2 uker før den kom (tror 1 av dem gikk før den ble sendt), kaan jo fortsatt være innenfor :p
Ja får gjøre det! Tenkte liksom at det måtte være overraskelse, men det jo ikke det. Selv om han har sikkert glemt at det er farsdag :joyful: Også håper jeg at jeg får noe igjen til min første morsdag :hilarious: Etter det trenger vi ikke gjøre noe "big deal" utav det, men kan fortsatt være hyggelig å gjøre noe. Blir litt sånn som med bursdag og julegaver, vi sluttet egentlig å gi noe særlig etterhvert som årene har gått :p Nå gir vi noe på bryllupsdagen da, etter hva som er temaet hvert år, det er jo gøy! :happy:
Ja vi får håpe disse mennene husker det selv :laughing001Helt enig der :) Jeg ga han ikke noe på bursdagen, men det er fordi han ikke hadde ønsker og jeg gir ikke kun for å gi, og jeg vil ikke kjøpt noe ræl heller. I år spleiset vi på vaskemaskin vi :) Prøvde foreslo å slutte gi hverandre noe men ble nedstemt:laughing001Ja vi gifte oss neste år, så blir det gøy å begynne med tema for hvert år :woot:
 
Back
Topp