Hva får deg til å holde ut nå i innspurten?

Vi har alt for mye som burde vært gjort før lille kommer. Så det holder i massevis. Selvom kroppen er sliten.. så er det kanskje greit at han holder seg inne i ca 2 uker til - slik at han ikke er prematur
 
Tanken på at guttungen har det bra inni der.
Og kinobilletter til premieren på mamma Mia 20 juli
 
At tiden går uansett hvor treigt og hvor vondt jeg har det :p August kommer uansett, blir bare noen tøffe uker fram til dit. Og at mannen har ferie om 2 uker, kjekkere når begge er hjemme på dagene :)
 
Litt usikker på hvordan jeg skal holde ut egentlig. Alt føles rimelig tungt om dagen. Har heldigvis ferie til permisjonstart nå. Samvittigheten for at jeg orker svært lite med treåringen gnager også på. Vet ikke helt hvordan det skal gå med aktiviseringen der de neste tre ukene når barnehagen er stengt. Jeg har egentlig mest lyst til å legge meg på sofaen og bli liggende til fødselen starter. Tror egentlig det er varmen som slår meg helt ut. Men at det er fotball vm og at tour de france begynner nå gjør jo at det hvertfall er litt å følge med på. Heldigvis så har samboeren ferie de neste to ukene og kan ta med treåringen ut på litt aktiviteter :)
 
Har i utgangspunktet holdt på å bli gal.
Men i dag fikk jeg sett bolletrynet på lille :Heartred
Ble jo ikke mindre utolmodig etter å møte han egentlig, men alikeve gjorde det at jeg klarer å holde ut bittelitt til:Heartblue
 
37 på mandag, Følelsen av at dagene og ukene går fort, det er sommer sol og ferie[emoji5] Og så er jeg ikke helt klar for å bli baby og 4. Barns mor[emoji23][emoji23]
 
Likte det jordbærinnlegget :p Jordbær, sukker og kremfløte :love7

Under 3 uker igjen til ks, og siste dag på jobb på mandag.... Så skal nok klare litt til :hello2
 
Sambo :Heartred
 
Teller dagene til termin som er 30 august[emoji85] prøver å tenke at slutten neste måned så vil jeg møte den lille som er det viktigste nå. Aog håper da også å bli kvitt kvalmen, magesyren og alle de plagene
 
Har ikke noe valg. :p
 
Det eneste som får meg til å holde ut akkurat nå, er rett å slett att jeg ikke har noe valg.. hadde det vært opp til meg kunne jeg godt være ferdig nå..
 
Vi har alt for mye som burde vært gjort før lille kommer. Så det holder i massevis. Selvom kroppen er sliten.. så er det kanskje greit at han holder seg inne i ca 2 uker til - slik at han ikke er prematur
Det er sant :) kan være en del ekstra styr med å få prematurt...
 
At tiden går uansett hvor treigt og hvor vondt jeg har det :p August kommer uansett, blir bare noen tøffe uker fram til dit. Og at mannen har ferie om 2 uker, kjekkere når begge er hjemme på dagene :)
Det er sant. Kanskje man til og med rekker til kvalitetstid inn i mellom den grå hverdagen :)
 
Back
Topp