Hva får barna i julestrømpa?

De to eldste får litt snop og hver sitt blad. Minsten får en eventyrsjokolade, klementin og en smoothie.
 
Har hengt fremme siden 1 desember på veggen, fylles til juleaften med litt godis til barnetv på morgenen :)
 
Den fylles i år med en liten pose lego, hvert sitt blad, en sjokoladenisse og et marshmallowsstang.

Den henger på døren på julaften morgen.
 
Er vokst opp med at julestrømpa henges på soverommet kvelden før julaften, og etter at barna har sovnet kommer nissen å fyller strømpene opp :) Husker jeg lå våken i timesvis i håp om å få se julenissen, hihi :)
Her er det sjokolade og julegodt, solrik, og julehefte. Hender også jeg legger oppi en liten leke eller tegnesaker ol. :)
 
Hvor gamle var barna/barnet når dere begynte med det?:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her henger strøpene mev peisen. Der får de snopestrømpe og en pakke. I år blir det hver sin cars tegnebrett :) så har de noe å drive tiden med frem til kvelden :)
 
Hun skal få en sjokolade bit, dvd og litt andre små ting tenkte jeg. den blir hengt på døra natt til julaften vanligvis men i år finner hun den i en av klypene til kalenderen hun har vis de er sterke nok :)
 
Henger den på senga.

Julehefte, clementin, dumle, juleskum, julesjokolade og marsipan.
 
Jeg har aldri hatt julestrømpe som barn, men mannen har. Så i år har jeg kjøpt en til og se om den blir fylt opp :)

I mannen sin komme jeg nok til å legge litt godteri :)
 
Ingen julestrømpe her, men de får en gave om morgenen på julaften. Har ikke bestemt hvilken det skal være ennå, men en gave fra noen vi ikke skal være sammen med om kvelden.
 
Henger den i julekalenderen.
Godteri, Disney julefilmer og spill, så de har noe og aktivisere seg med og dagen går litt fortere:)
 
En film , tegnesaker, juice og godteri er i julestrømpa her. Og de får den på julaften
 
Back
Topp