Hva er vanlig betaling per dag for å være dagmamma?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Og må jo være litt når man skal skatte for det, for ellers går det jo bare opp i opp...
Snakket med noen kjente om det så greit å vite :)

Ser flere skriver bhg-plass + kontantstøtte per mnd.
 
Synes det du skriver om kontant støtte + prisen for bhg plass :) I alle fall ikke mindre! Vet om noen som har betalt bare kontant støtten, men det synes jeg er lite!
 
Synes det du skriver om kontant støtte + prisen for bhg plass :) I alle fall ikke mindre! Vet om noen som har betalt bare kontant støtten, men det synes jeg er lite!

Regnet på det og bhg-plass + kontantstøtte tilsvarte ca 450 kr per dag, og om da mat og bleier er inkl og man skal skatte av de er det iallefall ikke lønnsomt....
 
Regnet på det og bhg-plass + kontantstøtte tilsvarte ca 450 kr per dag, og om da mat og bleier er inkl og man skal skatte av de er det iallefall ikke lønnsomt....

Man må jo ta betalt for mat og bleier :) Det må man i bhg betale for eller ta med.. Og tror mange av de som er dagmamma enten har flere barn eller er hjemme med egne barn samtidig.. Og man blir nok ikke rik av å være dagmamma! En del gjør jo dette svart også slik at de slipper å skatte, men det er jo ikke rett
 
Jeg har lest at det er snakk om kontantstøtten for barn som ikke går i barnehage, altså ca. 8000 kr i mnd. for dagmamma. Blir ca. 400 kr per dag. Hvit.
 
Så lenge man skal skatte av det så er kontantstøtten + bhg pris en grei sum å ta :)
 
Back
Topp