Hva er sånn ca. det første du gjør etter sex?

samme her også vaske meg...har aldri hatt uvi og vil helst ikke ha det heller...
Har aldri fått uvi av sex, går på do etter en stund for å "tømme", liker ikke kliss, tørker meg og fortsetter med livet

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Kooooser og ha sex en gang til ;) Kanskje på do en liten tur men er så frisk forelska at vi ikke kan få nok av hverandre:)
 
Får "det" ut av meg, drar opp pysjbuksa og sovner :D
 
Slapper av litt, går på do og så går tilbake til senga for å kose litt/slappe av/sove hvis det er natta
 
Det gjøres i denne rekkefølgen: Sex, på do for å tisse, vaske meg, drikke litt god og kald drikke og så sove ;)
 
Snur meg rundt og håper på å få noe timers søvn før "løven" våkner og der er tidlig for tida... Mannen vil gjer ne kose etterpå, men etter fødselen klarer eg ikkje det


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sex etter penetrering så må jeg tisse og deretter går tilbake og slapper av med mindre det var en kjappis i travle tilfeller.

Sex med bare utvendig massasje slapper vi som oftest av i sengen og koser, med mindre det var en kjappis i travle tilfeller ;)
 
Går på toalettet og tisser å vasker meg litt nedentil for å unngå infeksjoner. Pleier å bli litt kos i armkroken etterpå med noe kjekt på tv skjermen på soverommet;)
 
Går på do, og når jeg kommer inn igjen er mannen nesten sovnet... Lite kos etterpå her i gården. Lite kos før også, og det savner jeg litt. :/ Sexen blir jo bedre med foreplay.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Går på do, og mannen i dusjen. Lite kos etterpå, men der er vi like. :) (Selv om jeg skulle ønske at at forspillet varte litt lenger. )
 
Ligger å koser litt, så på do og en kjapp dusj :)
 
Tisser, vasker meg, han vasker seg og så sovne i armkroken hans :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp