Hva er det rareste du har gjort i ammetåka?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hva er det absolutt rareste, flaueste, dummeste du har gjort i ammetåka?

Var du hardt rammet? Eller gikk det stort sett greit?
 
Relativt hardt rammet :hilarious:
Listen er lang, men kommer ikke på så mange eksempler.
-Reiste på butikken med et skohorn i hånda.
-Møtte opp på time hos dyrlegen med babyen og hadde glemt hunden hjemme.
-skulle kjøre frem bilen mens mannen gjorde seg klar og reiste fra hele fyren :hilarious:
Ellers er det konstant leting etter mobil, nøkler og alt mulig som jeg legger de rareste steder.
Har funnet mobilen både i kjøleskapet og i søpla
 
Jeg så på at toget mitt gikk uten å huske at jeg skulle gått på. Satt der i en halvtime etter det hadde gått før jeg begynte å lure på hvorfor jeg satt der så lenge. :laughing001

Har prøvd å åpne ulike ting med bil og husnøkkel, glemt hvor jeg skulle mens jeg kjørte bil, lagt mobilen i fryseren, fjernkontrollen i kjøleskapet.
Ig så glemte jeg heeeele tiden om jeg hadde tørket meg etter jeg hadde tisset, så satt på do og måtte alltid tørke flere ganger. :laughing001
 
Ikke veldig hardt rammet men har glemt stelleveska hjemme en del ganger. Blir fort å dra hjem igjen ;)
 
Lite skikkelige blemmer, men reist fra uteklærne til storesøster hjemme et par ganger. Kommet på det ved levering i bhg. Har stått og prøvd å låse opp inngangsdøra med bilnøkkelen.
 
Ikke noe ille. Men jeg reiste på butikken med puppen på vift et par ganger, glemt å legge den bort [emoji51] nå ville ikke lillegutt amme noe særlig så det ble med de første ukene da
 
Åpna døren med puppen på vift.... glad d var en venninne som kom! [emoji23]
 
Prøvde meg på slow cooking en gang. Satte maten i ovnen, satte på timeren på 8 time, og gledet meg til mat.
Å sette på ovnen derimot... :p Oppdaget først 4 timer etterpå at det var mørkt og kaldt inni der. Det var den maten. :D
 
Glemt div ting på forskjellige steder, ute på tur. Glemmer rett og slett å gjøre ting. Jeg har følt at jeg har glemt mye i ammetåka alltid begge gangene.
 
Lett igjennom hele huset etter mobilen og lommeboken, og funnet dem i kjøleskapet ... :cool: Har også fått panikk fordi jeg ikke kunne finne mobilen så jeg tok fram mobilen for å ringe etter mobilen :wacky:
 
Dro på kafé med babyen og hadde med en Dr. Brown flaske. Hadde glemt en av delene og måtte skynde meg hjem igjen.

Neste kafetur var helt lik.
 
Back
Topp