Hva er det dyreste plagget du har?

Norrøna jakken min til 6000 kr (utenom bunaden da så klart )
 
Utenom bunad, tror jeg det må være sko til 2500,-. Får meg ikke til å bruke så mye penger på et plagg. Kjøpte en herlig vinterjakke på Finn i vinter som så helt strøken ut. Ny pris: 4000,-, bruktpris: 500,-.

Ja til gjenbruk!
 
Bunaden min ligger vel snart på 50k eller noe complett så det må være den. Ellers så er det en kjole til 3000.
 
Utenom bunaden er det nok skjerf fra Louis Vuitton til 4500kr (gave, hadde aaldri kjøpt det selv[emoji87])
 
En Skogstad jakke til 3000kr...
 
Bunaden er vel helt klart det dyreste.
Ellers har jeg ikke så veldig dyre klær, fikk en dunjakke av mamma for mange år siden, den var vel rundt 3000.
 
Bunaden:) Ellers tror jeg det dyreste er en dunjakke som egentlig kostet 2999 kr, men kjøpte den på tilbud til 999 kr :p
 
Det må være vinterjakken til 4000,- kjøper ellers ikke dyre klær som bukser, genser osv. Men veske derimot, har jeg en som er 5 ganger dyrere enn jakken:D
 
Parkasen min til 4000kr [emoji5]
 
Bortsett fra bunaden og brudekjolen så er det vel vinterjakken som kostet 3000 kr i sin tid som er det dyreste plagget.
 
Her er det nok arbeidsskoene mine, som koster 1000-1100kr :hilarious: (handler ikke så veldig mye, og ikke har jeg bunad heller)
 
Back
Topp