Hva blir det?

Tror gutt men kinesisk fødselskart sier jente. Det samme skjedde forrige gang og det ble jente.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har jeg prøvet ringtesten den sier en av hver. kinesiskefødselskart gutt. Må vel bare vente på oul å se.
 
Ble lest i hånda en gang for lenge siden i India, og da sa han som leste at han så helt tydelig at jeg kom til å få en guttebaby. Så, da blir det vel kanskje en gutt da =) Ikke hatt noe følelse av det ene eller det andre enda..
 
Ser jeg henger litt etter i oppdateringen her, skal få gjort det i løpet av helgen :)
 
Natrontestén tok jeg i går (brukte jo bakepulver første gang ;) ), og den sier gutt.
Jeg vipper akkurat mellom gutt og jente på kinesisk fødselskart, januar er gutt og februar er jente, men på det kartet er det jo 50% sjanse for å få rett kjønn :p
 
Brukte natrontesten igjen i går, da ble det gutt (første gangen viste det jente)...
 
Kinesisk fødselskart viser jente. Ringtesten viser både gutt og jente! Har selv en følelse på jente, men vet ikke hvorfor :) Blir spennende å se på UL :)
 
Kinesisk fødselskart sier gutt :)
Har to jenter fra før, og føler meg igrunn'annerledes' gravid enn når jeg gikk med dem :)
Spennende :)
 
Er det mulig å låse denne? Så den ikke blir borte før vi har vært på oul? :)
 
Jeg er litt frem og tilbake, plutselig jentefølelse, så guttefølelse :p håper at neste UL vil si mer om hvor langt jeg er på vei, så kan jeg sjekke kinesisk fødselskart for morroskyld :)
 
Naboen våres fikk en baby nå i helga, de visste ikke kjønnet men trodde det ble gutt siden ALLE tester sa gutt, kinesisk fødselskart, ring testen + alle andre tester. Men ut kom ei jente hehe :)
 
Back
Topp