Hva blir det?

Tror det blir jente utifra symptomer.
Og at detta svangerskapet er totalt omvendt av det forrige jeg hadde, da ble det gutt :p
 
Hvordan gikk det egentlig med kjønn i forhold til de forskjellige "testene"/kjerringrådene? For oss stemte alt sammen, og vi venter ei jente om noen få uker:)
 
Jeg sjekka kun det kinesiske fødekartet og hadde selvfølgelig en følelse. Og alt stemte og vi venter ei jente :)
 
Jeg vet ikke selv enda, såg ikke på ultralyd i mai.
Men det kinesiske fødselskartet sier jente, og jeg tror jente selv.

Men så skal ei veninne ødelegge med en slik "spørrestein", som sier det blir gutt..
 
Jeg vet ikke selv enda, såg ikke på ultralyd i mai.
Men det kinesiske fødselskartet sier jente, og jeg tror jente selv.

Men så skal ei veninne ødelegge med en slik "spørrestein", som sier det blir gutt..

Hva en spørrestein sier, trenger vel ikke ødelegge noe for følelsen du har rundt kjønn?? Er jo uansett enten eller, og ikke så farlig om man ikke føler rett uansett! Alle de forskjellige testene kan sende deg i så mange retninger uten at du blir noe smartere.

Men blir spennende for deg å se om du følte riktig da, når den tid kommer. Og om ikke, gjør det jo ikke noe det heller, så lenge baby er frisk :)
 
Vet ikke :D Morsomt at folk tar seg bryet med å gjette :p vet ikke hva jeg tror selv. Akkurat nå tror jeg det er en blekksprut :p
 
Blir jente her sier de, men i følge kjerring råd og kinesiskekartet så var det ca 50/50.
 
Back
Topp