Hunderfossen vs Lilleputthammer

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Skal på bilferie, og stopper innom Lillehammer på veien og skal være der en natt. Vi kjører med en gang vi står opp (sikkert klokka 8), og jeg regner med å være fremme etter 6 timer, så ca klokka 2. Så da kan vi vel ha kommet inn i selve parken rundt klokken 3.

Hunderfossen er oppe til klokken 6, Lilleputthammer til 7.
Jeg tenker kanskje det er best å stikke innom Lilleputthammer siden vi kommer ganske sent, for å rekke å komme over alt? Så heller time det bedre til Hunderfossen på tilbakeveien?

Har dere noen formeninger? Hvor mange timer bruker dere på Hunderfossen eller Lilleputthammer?
Hva er mest verdi for pengene?
 
Ingen som foretrekker en av delene ? :p
 
Kommer an på alder på barnet tenker jeg.
Lilleputthammer er mest for de minste, mens Hunderfossen mest for de litt eldre.
Vi brukte ganske mange timer med en 1 åring i Lilleputthammer, som hadde goood tid til å undersøke alt :p Hunderfossen er en del større, ikke hvert der med barn selv, men hvert der som ungdom. Ganske mye man kan gjøre.
 
Kommer an på alder på barnet tenker jeg.
Lilleputthammer er mest for de minste, mens Hunderfossen mest for de litt eldre.
Vi brukte ganske mange timer med en 1 åring i Lilleputthammer, som hadde goood tid til å undersøke alt :p Hunderfossen er en del større, ikke hvert der med barn selv, men hvert der som ungdom. Ganske mye man kan gjøre.

Har to barn, ei på snart 7 og en på 2 :)
Har vært begge plasser med eldste, men jeg husker rett og slett ikke hva som var best! :p
Lurer på om jeg skal ta Lilleputthammer med tanke på åpningstidene :)
Fortsatt usikker, da! :p
 
Vi tenker lilleputthammer med toåringen i sommer. Har vært i hunderfossen som barn selv, husker ikke heelt, men tror det var artig. Ville tippet lilleputthammer passer best til toåringen og hunderfossen til syvåringen, kanskje :p
 
Back
Topp