huff å huff

x1xMicro å Pøbeln

Flørter med forumet
flyttet fra BF i september, etter det har vi hadd ett "forhold" for å se om vi kunne fixe på ting, noe vi ikke klarte...å idag avgjorde jeg at dette ikke funket...

har en gutt på snart 15 mnd.

JEG ER VETTSKREMT!!!! var jo ikke slik jeg så for meg livet[&o] jeg som var så bestemt over at jeg skulle ha barn me en og samme mann...dette blir jo ikke å skje siden jeg vil ha flere en gang[&o]

hva gjør man når livet blir snudd på hode??

å hvordan skal man finne seg ny mann når man aldri er andre plasser enn jobb å hjemme[8|][8|][8|]
 
dette klarer du kjempe fint [;)] 
og det at du i dag er vettskremt, det går over, bare hold ut [:)]
 
jeg hadde heller ikke "planer" om å ha barne med flere enn en mann,
og jeg skulle iallfall ikke bli gravid uten å være i et forhold [8|]
MEN, det gikk jo ikke helt som planlagt, hehe....
 
jeg stortrives som alenemamma, eneste er jo at man ikke kommer
seg ut blandt forlk like ofte, iallfall ikke jeg, men det blir en vane...
 
har også lurt på hvordan man kan møte en mann når man nesten
aldri er ute, men en dag dukke han opp, og det kanskje der man
aller minst ville trudd [;)]
 
 
Du kommer til å klare deg kjempebra!
Jeg hadde heller ikke planer om å bli verken alenemor eller singel igjen - var jo gift med drømmemannen, barnet var planlagt osv. [8|]
Men noen ganger går ikke ting slik man vil, og man må bare gå videre og vite at lykken kommer igjen. [:)]

Når det gjelder å møte nye menn - prøv å komme over den forrige først, og bli komfortabel med å bo alene. Ellers gjør du fort dumme valg i ren desperasjon/av gammel vane. [&:]
Etterpå satser du på venninner med single kompiser, eller internettdating - grei måte for hjemmesittende alenemødre å introdusere seg for alle potensielle kjekkaser der ute! [:)]
 
ORIGINAL: Micro å Pøbeln

flyttet fra BF i september, etter det har vi hadd ett "forhold" for å se om vi kunne fixe på ting, noe vi ikke klarte...å idag avgjorde jeg at dette ikke funket...

har en gutt på snart 15 mnd.

JEG ER VETTSKREMT!!!! var jo ikke slik jeg så for meg livet[&o] jeg som var så bestemt over at jeg skulle ha barn me en og samme mann...dette blir jo ikke å skje siden jeg vil ha flere en gang[&o]

hva gjør man når livet blir snudd på hode??

å hvordan skal man finne seg ny mann når man aldri er andre plasser enn jobb å hjemme[8|][8|][8|]

 
denne passet til meg også, var bestemt på å ha barn med samme mann o.l, men tro det eller ei livet går videre å du kommer til å finne mannen i ditt liv å få mange flere barn[:D] blei selv aleine 4.juledag å følte jeg aldri kom meg på fotene igjen, men nå koser vi oss som aldri før, gutten min er MYE mere fornøyd om dagene og stor koser seg også kun med mor[;)] dette skal gå bra skal du se[:D] masse klemmer fra meg og gullet mitt!
 
Back
Topp