Hudkrem for tørr hud

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Har en gutt som er plaget med tørr hud og nupper i huden.
Har dere noen tips til en god hudkrem jeg kan bruke på han?

Jeg har også begynt å bli tørr på beina nå sen siste tiden så tips for det også er hjertelig velkommen :D
 
Exomega fikk nettopp kritikk for et eller annet stoff i kremen som ikke var bra for barn. Et stoff som heter D5.
Selv bruker jeg Eucerin, Locobase og Canoderm.
 
Gjør det, ihvertfall bytt til dusjolje om dere bruker vanlig såpe, såpe tørker jo ut huden :)
Er kun mannen som bruker vanlig såpe i grunn. Vi har prøvd en mildere dusjsåpe fra apoteket. Men spennende med dusjolje da :) gleder meg til å prøve :D
 
Exomega fikk nettopp kritikk for et eller annet stoff i kremen som ikke var bra for barn. Et stoff som heter D5.
Selv bruker jeg Eucerin, Locobase og Canoderm.
Locobase har vi liggende også :) men bruker den mest når det er skikkelig kaldt vær.
 
Er kun mannen som bruker vanlig såpe i grunn. Vi har prøvd en mildere dusjsåpe fra apoteket. Men spennende med dusjolje da :) gleder meg til å prøve :D
Du får be han også bytte ;)
Dusjoljen er eucerine skummer som såpe, og gjør jo at man blir ren uten å bli fett så den er fantastisk, vi handler mye når det er tilbud på den ;)
 
Hudkremen fra lykkelig som liten, fungerer kjempebra på mannens atopiske eksem. Beste han har prøvd sier han, og han har vært innom ca alt fra apoteket. :)
 
Hudkremen fra lykkelig som liten, fungerer kjempebra på mannens atopiske eksem. Beste han har prøvd sier han, og han har vært innom ca alt fra apoteket. :)
Hvor kjøper man den?
 
Kokosolje :)
 
Anbefaler rød apobase eller aderma på apoteket. Syns de kremene er enda bedre når jeg blander de sammen da aderma ikke er like fet som apobase.
 
Locobase repair- brukt fra fødsel av her og alltid den de anbefaler hos legen, apoteket og hs.
 
Back
Topp