hostealarm!

dalgana

Betatt av forumet
hei jenter!
er det noen flere med hostebarn her for tiden? Adrian har hostet i 4 uker snart, og da spesielt på natten. Han er i super form ellers og ingen feber eller noe, men denne hosten som kommer når han anstrenger seg eller på natta (seff) .. Har vært hos både legevakt og fastlege og de sier det er et virus og at det er normalt at barna hoster i opptil 2 mnd!!

jeg stoler jo på disse legene, men syns så fryktelig synd på lille knerten min.. har fått litt hostesaft men funker ikke så veldig syns jeg.. jaffal ikke iom at han får hosteanfall og brekker seg av den:)

Noen flere her med hosteknerter eller lignende historier eller råd?

Btw: savner dere!!!
klem fra oss :anyone
 
Vi har det også sånn nå. Ikke vart like lenge, men hun hoster til hun brekker seg de gangene hun hoster. Omtrent alle i bhg har det visst nå. Har desverre ikke noe godt tips, men fribol har fungert på meg når jeg har vært plaget med hoste, så jeg vurderer å prøve barneversjonen på snuppa om det blir verre...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hu hadde en lang hosteperiode. Men gikk over etter en mnds tid ;) Kjedelug når det sto på da. Våkna jo en del pga hosten.

Do'h ! Fra mobilen vel ;)
 
Hu hadde en lang hosteperiode. Men gikk over etter en mnds tid ;) Kjedelug når det sto på da. Våkna jo en del pga hosten.

Do'h ! Fra mobilen vel ;)
Nå har babyen også fått det her:-( Selvsagt hoster de mest idet de sovner, så leggingen tar en evighet:-(

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Her også. Dagtid hoster de minimalt. Natta derimot er ett kapittel for seg selv.. Hatt vannflaske til de begge når de har hosteperioder. Hjelper som regel på det. :)

Do'h ! Fra mobilen vel ;)
 
Nei ikke noe hoste barn heldigvis :) men en hoste mamma:( er lite om dagen men masse om natta :eek:

Hvorfor akkurat om natta??
 
Nei ikke noe hoste barn heldigvis :) men en hoste mamma:( er lite om dagen men masse om natta :eek:

Hvorfor akkurat om natta??
Fordi du ligger sånn at slim ol blir liggende i halsen og irritere. På dagtid renner det jo sakte ned mot magen:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Fordi du ligger sånn at slim ol blir liggende i halsen og irritere. På dagtid renner det jo sakte ned mot magen:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Takk fo det :D i natt skal jeg sove som en baby :D masse putter så jeg kan sove komfertabelt sittende :D


App<3
 
Takk fo det :D i natt skal jeg sove som en baby :D masse putter så jeg kan sove komfertabelt sittende :D


App<3
Lykke til;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
eldste min var hostegutt... men som du sier bare på natta og v anstrengelser... men viste seg at han hadde infeksjonsutløst astma. ingen alvorlig grad, men han ble tettere når han ble syk/forkjøla å sånt+at det varte lenge og vanlig hostesasaft hjalp ikke. stortssett var han fin på dagtid. 2010frøkna har kun være syk og bli frisk igjen... absolutt ikke som sin bror.

*T* Desember 2007
*U* August 2010
Munin, var ventet i oktober, ble født stikk 24. april 2013
 
Back
Topp