Hoste

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Lillemann hoster ekstremt mye nå i kveld etter han har lagt seg og sovnet, har også hostet andre kvelder/netter men ikke like mye som nå i kveld.
Hva kan jeg gjøre for å lindre hosten uten om å gi vann for det vil han ikke ta. Bare spytter ut flaska.
 
Huffda.. gammel er lillemann? Hvis det er en ille hoste, kunne det kanskje være en ide å sjekke tempen hans.. lest at spedbarn kan få kjikhoste.. har ei lita pie som hoster innimellom jeg er førstegangs, å fikk panikk de første gangene det skjedde.. hu hoster enda innimellom men jeg fant ut at årsaken var at når hu dier så får hun litt i vranghalsen. Pluss at hu har slevja siden 4 uker gammel å får litt slevj i vranga noen ganger og.

Men som sagt høres det ille ut å du er redd fpr at det kan være noe galt vill jeg annbefale jordmor/lege etc..

Lykketil å god bedring til lillemann :thumright
 
Huffda.. gammel er lillemann? Hvis det er en ille hoste, kunne det kanskje være en ide å sjekke tempen hans.. lest at spedbarn kan få kjikhoste.. har ei lita pie som hoster innimellom jeg er førstegangs, å fikk panikk de første gangene det skjedde.. hu hoster enda innimellom men jeg fant ut at årsaken var at når hu dier så får hun litt i vranghalsen. Pluss at hu har slevja siden 4 uker gammel å får litt slevj i vranga noen ganger og.

Men som sagt høres det ille ut å du er redd fpr at det kan være noe galt vill jeg annbefale jordmor/lege etc..

Lykketil å god bedring til lillemann :thumright

Neihoff.. ser jeg skrev litt klussette der. Trøtt etter en langdag orker ikke rette på kl er mange å må få den søvnen jeg får før prinsessa våkner om noen timer.. håper du skjønte hva jeg prøvde å skrive! Lykke til!
 
Her har det vært en helg med skikkelig forkjølelse og mye hoste. Her hoster hun til hun brekker seg og kastet opp ene gangen. Men, her ser jeg at det var forkjølelse for hun var utrolig snåttete i tillegg. Feber var og til stede.

Om lille sin hoste ikke høres ut som forkjølelse ville jeg kanskje sjekket med legen. Når det gjelder min lille så ringer jeg heller en gang for mye enn for lite til legen[emoji4]

Masse god bedring til ham!
 
Back
Topp