hormoner eller gravid?

liano

Første møte med forumet
Hei!
Jeg har en herlig sønn på 13 måneder nå. Har hatt to menstruasjoner som kom den første hver måned nå. Vi ønsker flere barn, men stresser ikke. Plutselig en dag følte jeg meg bare så gravid. Jeg har blåst opp i magen, småkvalm, trøtt, lite matlyst og ikke fått mens enda. Men jeg har veldig menssmerter i ryggen. Venter at mensen dukker opp hvert øyeblikk, men håper jo nå at den ikke kommer. Må ta en ny test. Tok en test før tida som var negativ. Krysser fingrene.
 
heisann!
skal krysse det jeg har, og håper at rtesten din viser positivt[;)]
 
[:)] Det er jo uolig spennende for dere da:-) håper det går deres vei og at dere er med barn:-) lykke til:-))
 
Så spennende!!! Jeg har også gått en uke over tiden, og venter spent på å (ikke) få mensen!!!

Jeg tok en test forrige torsdag, som var negativ. Men kanskje det var for tidlig....??? Håper i det lengste....[:)]

Lykke til med testingen...
 
Så spennende å høre! Håper virkelig at dere har lykkes! Lille Sol hvordan klarer du å vente så lenge. Hadde det vært meg hadde jeg sikkert tatt 3 tester allerede hehe. Krysser fingrene for dere! Hold oss oppdatert da!
 
Hei!! Så spennende da,ikke lett å si med kroppen. Ønsker deg lykke til:) Prøver å bli gravid jeg å,men vil ikke håpe på for mye.
 
He, he.. Jeg er så spent at jeg snart DØR!! Men jeg er ganske sta med meg selv, og har bestemt meg for å vente med å teste igjen til jeg begynner på ferie til helgen!! Sist kom nemlig mensen en uke for sent, og i morgen er jeg en uke for sen igjen... så den kan fortsatt komme... blir så skuffet, og vil ikke legge ut masse penger på tester i hytt og pine.. Tror jeg.. hi, hi... men herregud for en spennende tid! [:)]

Krysser fingrene for oss alle!
 
Back
Topp