Hjerte på facebook

smash

Forumet er livet
VIP
Er det noe som går (sånn som kreftsaken osv) eller er bare halvparten av vennene mine forelska eller hva det er?
Er så mange som har et hjerte, og det er det liksom..
 
Ja, det er for å sette fokus på brystkreft..

Men blir man spurt om hvorfor, så skal man ikke svare.. :P


"Sett et hjerte (♥) på veggen uten kommentar, bare et hjerte. Deretter sender du denne meldingen til alle vennene dine - bare kvinner. Deretter plasserer du et hjerte på veggen til den personen som sendte deg denne meldingen. Hvis noen spør deg hvorfor du har så mange hjerter på veggen, ikke svar. Dette er en aksjon for å huske og å rette fokus på brystkreft.
(Hjertet lager du ved å skrive < og så ett 3-tall uten mellomrom)"
 
er for brystkreft..igjen. denne syns jeg faktisk var mer ok enn de andre. Man skal bare sette et hjerte på statusen sin og på veggen til den man fikk meldingen av og så sende videre...
 
Aha! Så det betyr noe ja! Blei litt usikker på om alle var så overlykkelige nå:P
 
Kjenner jeg syns det er helt tragisk..er bare folk som setter det i gang fordi de ikke har noe bedre å  gjøre..dette er vel 6-7 de siste mnd for brystkreft jo 
 
Kjenner jeg syns det er helt tragisk..er bare folk som setter det i gang fordi de ikke har noe bedre å  gjøre..dette er vel 6-7 de siste mnd for brystkreft jo 
 
Enig.. Tragisk..
 
Om det er for å sette fokus på en sak så er det jo høl i huet å ikke kunne forklare!!!!!
 


detnyenicket skrev:
Om det er for å sette fokus på en sak så er det jo høl i huet å ikke kunne forklare!!!!!


Ja ikke sant?!

Er jo bedre om man svarer at det er for alle kvinner som har opplevd brystkreft, og for alle som har mistet en av sine kjære til kreften da..

Slik hemmelig fjortisfniserier har jeg ingenting til overs for, den er så oppbrukt..

"Hihi *fnis* Vi har en *fnis* Hemmelighet! *fnisfnis*"

Barnslig.
 
Back
Topp