Hjelp!!

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Tror jeg brista eller brakk halebeinet under fødsel, men siden alt annet også har vært vondt har ikke jeg klart å lokalisere smerten. Nå er jeg bra igjen alle plasser, bortsett fra halebeinet. Det blir bare verre å verre, å jeg vet ikke hva jeg ska gjøre. Er vondt uansett. Sittende, liggende, stående.. Burde jeg ringe lege? Er jo ikke sånn de kan gjøre noe med det?
 
Tror jeg brista eller brakk halebeinet under fødsel, men siden alt annet også har vært vondt har ikke jeg klart å lokalisere smerten. Nå er jeg bra igjen alle plasser, bortsett fra halebeinet. Det blir bare verre å verre, å jeg vet ikke hva jeg ska gjøre. Er vondt uansett. Sittende, liggende, stående.. Burde jeg ringe lege? Er jo ikke sånn de kan gjøre noe med det?
Huff det hørtes ikke godt ut :( tror jeg ville ringt legen, kan jo hende du kan få noe for smertene selv om de ikke kan gjøre noe annet.. God bedring :)
 
Imens, finn avlastende måter å sitte. På en badering eller et teppe rulla til en pølse, så du ikke får så mye vekt rett på beinet.
 
Jeg bristet halebeinet med nr 1. Husker jeg satt på en gummiring (fikk lånt hos en tante som hadde hatt ryggproblemer) når jeg skulle amme/sitte I starten og måtte bare ta det med ro.
 
Er jo helt grusomt! Kjennes ut som jeg sitter på en kniv :( får ringe legen i morgen. Greit å få inn i journalen hva som har hendt tenker jeg.. Har tatt det helt med ro i dag, håper virkelig det kan bli fort bedre! Mannen reiser om en uke å blir borte 5 uker. Da er jeg alene med ei på 4 å ei nyfødt med ødelagt halebein :(
 
Back
Topp