Hjelp - utdrikningslag og "pysete" brud

Nænnæn

Glad i forumet
Jeg er forlover og skal arrangere utdrikningslag. Bruden drikker minimalt med alkohol, så kommer til å få i henne Max 2/3 enheter ila hele dagen (og hun skal ikke drikke mer enn hun vil!!!)
Målet med dagen, er at bruden får en flott og minnerik dag. Jeg vil gjerne "sette henne ut" litt, men ønsker ikke å drite henne skikkelig ut. Hun har ikke selvironi og ting mange synes er flaut underveis, men ler av etterpå, ler ikke hun av ;)

Har noen forslag til hva vi kan gjøre? Vi andre kan drikke litt, det går fint. Vil ha henne litt ut av komfortsonen, men ikke ødelegge dagen hennes..
HJELP!!!
 
Det var en hard nøtt. Er ingen uten selvironi i venninnegjengen min :p

Men hva med en opplevelse eller et kurs av et eller annet slag slik at dere lærer noe? Lage egen tapas eller sushi en plass?
 
Må det være så mye drikking? Kan man ikke ha det gøy med henne, og ikke på hennes vegne?
Er det ting hun kanskje er litt redd for, utfordringer, som klatring, slanger, riding, helikopter og andre ting som kan utfordre henne og gi henne en mestringsfølelse fremfor noe som gjør at hun føler det er flaut og utenfor hennes komfortsone?
 
Vi skremte min venninne litt med at hun fikk på seg tiara da vi overraska henne, men det var bare kos resten av dagen. Det morsomme var at hun gikk hele tiden rundt og trodde vi skulle gjøre noe flaut, men det var det ikke ;)


Det er bra med aktiviteter hvor alle deltar på likt. Da vi planla hadde vi som deg er mål at hun skulle ha en minnerik dag med alle venninnene. Vi som deltok kjente ikke hverandre så det var sikkert gøy for henne å ha så mange forskjellige samlet :)
 
Må det være så mye drikking? Kan man ikke ha det gøy med henne, og ikke på hennes vegne?
Er det ting hun kanskje er litt redd for, utfordringer, som klatring, slanger, riding, helikopter og andre ting som kan utfordre henne og gi henne en mestringsfølelse fremfor noe som gjør at hun føler det er flaut og utenfor hennes komfortsone?
Helt enig!
Hva er greia med at det på død og liv MÅ drikkes alkohol? Så mye gøy man kan gjøre uten. Gode eksempler her forresten. Og hva med å avslutte med hudpleie eller noe sånt? :)
 
Hva med å leie inn en danseinstruktør og lære en dans, type linedance eller noe? Det er en aktivitet som alle blir med på og som alltid fremkaller latter og løser opp stemningen:)
 
Man trenger da ikke drikke..
Jentetur på spa, Megazone (dersom dere er i Oslo), Waldemars ++
 
Felles aktiviteter for hele gjengen som kan utfordre henne eller sette henne utenfor komfortsonen. Ikke fordi det er flaut men at hun prøver seg på ukjent grunn. Kurs i kampsport el, danse, synge osv
 
Matlagingskurs eller noe sånn ? http://www.frutimian.no/ tror ho her driver litt med det. Men spørs jo hvor dere bor så klart :)
 
Ut ifra budsjett og hvor mange dere er, poledancing? Garantert at hun blir litt satt ut, men er kjempegøy og siden alle deltar, ikke så flaut :) ble kjempepopulært I venninnegjengen
 
Hadde det likt da jeg var forlover... Vi var bare 4stk i utdrikningslaget, så vi reiste på hyttetur :) bruden visste selvfølgelig ikke hvor vi skulle..
 
Var også forlover for en slik brud. Vi dro på hyttetur med nærmeste venninnene, var på et sånt eventsenter og hadde noen aktiviteter, og var hos en ordentlig spåkone, blant annet. Spåkona var det som falt best i smak, uten tvil. :p det syns hun var kjempegøy, selv om hun ble veldig redd når hun skjønte hva vi skulle gjøre. :p
 
Last edited:
Kjenner du henne godt da?
Om hu liker litt action kan du prøve å ordne helikoptertur/tivoli/dragracing eller noe sånt, også putter du inn litt sånne typiske oppgaver man har for utdrikningslag innimellom :)

Er hu rolig og liker sånn spa og sånt vikle jeg kjørt på med en sånn dag! Kanskje det ett band hu liker spesielt godt som har konsert den datoen??^^
 
Kjenner du henne godt da?
Om hu liker litt action kan du prøve å ordne helikoptertur/tivoli/dragracing eller noe sånt, også putter du inn litt sånne typiske oppgaver man har for utdrikningslag innimellom :)

Er hu rolig og liker sånn spa og sånt vikle jeg kjørt på med en sånn dag! Kanskje det ett band hu liker spesielt godt som har konsert den datoen??^^
Ja, kjenner henne veldig godt. Hun er nok en skikkelig spa jente :) Liker ikke fart og spenning, har lite selvironi og fikser ikke å gjøre noe hun finner ubehagelig Spa er ingen dårlig ide!
 
Ja, kjenner henne veldig godt. Hun er nok en skikkelig spa jente :) Liker ikke fart og spenning, har lite selvironi og fikser ikke å gjøre noe hun finner ubehagelig Spa er ingen dårlig ide!
Æsj så kjedelig!! Jeg og hu er veeeeldig forskjellig hvertfall :p
 
Magedans eller burlesk kurs? Litt småkleint gjerne, men ikke typ "drite ut" :)
 
Jeg har vært spådame i utdrikningslag. Artig!
 
Når det ble feiret utdritningslag (som vi kallet det siden det et alkoholfritt) for meg fikk jeg en pakkeliste med rare ting. Dopapir, tannbørste, håndkle og andre merkelige ting. Gruet meg hele dagen for hva disse skulle brukes til. Men det eneste som ble brukt var hånkle på spa :). Vi var også å curlet. Det var kjempegøy!

Var spent hele dagen for hva som skulle skje for vi reiste hit og dit uten at jeg viste noe :)

Husk at dagen er hennes og på hennes premisser!
 
Når det ble feiret utdritningslag (som vi kallet det siden det et alkoholfritt) for meg fikk jeg en pakkeliste med rare ting. Dopapir, tannbørste, håndkle og andre merkelige ting. Gruet meg hele dagen for hva disse skulle brukes til. Men det eneste som ble brukt var hånkle på spa :). Vi var også å curlet. Det var kjempegøy!

Var spent hele dagen for hva som skulle skje for vi reiste hit og dit uten at jeg viste noe :)

Husk at dagen er hennes og på hennes premisser!
Den likte jeg!!! La henne grue seg til noe som ikke skal skje!! Herlig - takk :) Ja, synes hun skal kjenne litt på det å tre ut av komfortsonen, men målet er å gi henne en flott dag :)
 
Jeg vet Trondheim Pole Studio har pole dance kurs hvor du kan gi beskjed om at bruden er nervøs/flau/osv og så legger de opp kurset til det. Jeg var der på et utdrikningslag med en brud som var litt ukomfortabel først, men på slutten av timen digget hun det! Helt klart en fin måte å utfordre henne litt men hvor hun ikke får dagen ødelagt :) Sikkert poledance kurs mange byer, men det vi var dette: https://www.trondheimpolestudio.no/gruppetime
 
Back
Topp