Hjelp til å tyde tester!

Mammatil4småskatter

Andre møte med forumet
Hei flotte damer. 11 DPO (mest sannsynlig) i dag å er så sykt kvalm å uggen. Føler meg liksom ikke syk, men er bare noe som ikke er på "stell". Våknet med puls i 150 klokken 5 i morges å måtte kaste opp (værste jeg vet), men sovnet heldigvis etterpå. Tok en test idag å syns så absolutt jeg ser antydning til strek nr to? Noen som vil hjelpe til å tyde.
 

Vedlegg

  • IMG20240228110401.jpg
    IMG20240228110401.jpg
    1,5 MB · Visninger: 125
  • Screenshot_2024-02-28-11-07-42-52_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2024-02-28-11-07-42-52_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    213,3 KB · Visninger: 123
Hvilken type test er dette?
Dette er clearblue. Hører til monitor. Jeg har en gammel monitor. Så den kan ikke lese den blå testen. Den lilla er eggløsning test. Jeg vet det er monitor som skal lese. Men denne gangen dreit jeg i syklusen. Og bare prøvde. Så monitor kan ikke analysere
 
Dette er clearblue. Hører til monitor. Jeg har en gammel monitor. Så den kan ikke lese den blå testen. Den lilla er eggløsning test.
Åh, jeg har ikke noe erfaring med disse selv, men mener å ha lest her inne et sted at man ikke kan tyde/tolke tester som tilhører monitor.
 
Er det ikke de på 10ml folk pleier å få skygge på? Kan hende jeg tenker feil altså. ☺️
Jeg har fått flere skygger på de vanlige, dessverre :shy:sånn tydelige skygger som hadde gitt meg håp hvis jeg ikke hadde testet med andre tester samtidig.
Edit: hentet et bilde fra dagboken med en av strekene jeg fikk, vet ikke om du ser den?
 

Vedlegg

  • PXL_20240108_151833239.jpg
    PXL_20240108_151833239.jpg
    323,9 KB · Visninger: 83
Jeg har fått flere skygger på de vanlige, dessverre :shy:sånn tydelige skygger som hadde gitt meg håp hvis jeg ikke hadde testet med andre tester samtidig.
Edit: hentet et bilde fra dagboken med en av strekene jeg fikk, vet ikke om du ser den?
Joda, ser den jeg. Er ikke til å bli klok av disse testene. Hadde du noe symptomer i tilegg til testene?
 
Jeg var hos gyn etter det, og det er sterk mistanke til tette eggledere (henvist lap), så dette var en skygge :shy:
Uff så trist! Men godt du fant ut av det i hvertfall. :) Man vil jo så veldig gjerne håpe, men er jo ikke alltid tilfelle desverre. Håper at det ikke er skygge, men misstenker jo det med tanke på at den andre ikke ga strek ish Men da burde TR dukke opp på fredag tenker jeg.

Vært kvalm og uggen i hele dag å generellt jævlig lite opplagt.
 
Uff så trist! Men godt du fant ut av det i hvertfall. :) Man vil jo så veldig gjerne håpe, men er jo ikke alltid tilfelle desverre. Håper at det ikke er skygge, men misstenker jo det med tanke på at den andre ikke ga strek ish Men da burde TR dukke opp på fredag tenker jeg.

Vært kvalm og uggen i hele dag å generellt jævlig lite opplagt.
Lykke til :Heartred
 
Hei! Håper noen her kan gi meg noen råd, jeg tok 3-4 babyplan strimmeltester i går og alle viste SVAK positiv, tenkte dermed jeg skulle ta en digital, den viste negativ (forståelig ettersom jeg tror jeg tester tidlig) tok test idag tidlig (babyplan) ingen strek, evt en utrolig svak en. testet etter jobb med rfsu sin test ofte, ingen strek evt skimter jeg noe men det kan være strek syn. tenkte dermed at det var en kjemisk graviditet? til jeg følte for å ta en digital igjen å den viste gravid 1-2 men strimmel i samme urin var negativ… Jeg føler på meg at det ikke gikk min vei men håper noen har opplevd det samme men at spiren satt :Heartbigred Disse 2 er fra samme urin
 

Vedlegg

  • IMG_1696.jpeg
    IMG_1696.jpeg
    749,4 KB · Visninger: 69
  • IMG_1697.jpeg
    IMG_1697.jpeg
    109,1 KB · Visninger: 66
Hei! Håper noen her kan gi meg noen råd, jeg tok 3-4 babyplan strimmeltester i går og alle viste SVAK positiv, tenkte dermed jeg skulle ta en digital, den viste negativ (forståelig ettersom jeg tror jeg tester tidlig) tok test idag tidlig (babyplan) ingen strek, evt en utrolig svak en. testet etter jobb med rfsu sin test ofte, ingen strek evt skimter jeg noe men det kan være strek syn. tenkte dermed at det var en kjemisk graviditet? til jeg følte for å ta en digital igjen å den viste gravid 1-2 men strimmel i samme urin var negativ… Jeg føler på meg at det ikke gikk min vei men håper noen har opplevd det samme men at spiren satt :Heartbigred Disse 2 er fra samme urin
Ville bestilt time til HCG-måling hos fastlege. Dette høres veldig merkelig ut :/
 
Back
Topp