Hjelp til å tyde graviditetstest

ysagynyp.jpg


Er denne svakt positiv eller veldig negativ?
 
Hei alle på en fredagskveld! Hvordan tolker dere disse? Skal ha mensen om 2 dager, har »mensenmurringer» og forventer blod i trusa hele tiden! Skikkelig rart, er kjempeusikker på hva jeg skal tro!
❤️takknemlig for svar!! Klem
Positiv :D Gratulerer :Heartred
 
Hei alle på en fredagskveld! Hvordan tolker dere disse? Skal ha mensen om 2 dager, har »mensenmurringer» og forventer blod i trusa hele tiden! Skikkelig rart, er kjempeusikker på hva jeg skal tro!
❤️takknemlig for svar!! Klem
Den er positiv!
 
Hvordan tyde disse? 16 dpo og 3 dager ikm.

Ser en strek där, men hvis dette er RFSU sin test så ville jag ikke stolt på den. Så och si alla får streker på disse! Må nesten teste på ny med ett annat märke! Hvis du er 16 dpo bör du får svar uansett tid på dygnet du tester! Massa lycka till! :Heartred
 
Hvordan tyde disse? 16 dpo og 3 dager ikm.
Ser strek! Strimmeltester er ofte vanskelige å både tyde og få ordentlig resultater på, anbefaler deg å kjøpe en ny test på matbutikken.

Min test ble ikke ordentlig positiv før en uke over ikm, termin ble også flyttet deretter på ordinær ultralyd. Nå ligger hun og sover på brystet mitt og er 17 dager gammel.

Det kan hende det festet seg senere hos deg også enn du tror, så 16 dpo kan være f.eks 8 dpo.

Jeg tror det er en liten en i magen din:signs003
 
Last edited:
Hvordan tyde disse? 16 dpo og 3 dager ikm.

Jeg fikk sånne streker, og svakere også med akkurat disse testene når jeg var gravid. Tar litt tid før de blir skikkelig mørke egentlig, så jeg trodde ikke jeg var gravid da jeg hadde hørt så mye negativt om dem. Ofte ble de faktisk sterkere på kveldsurinen hos meg enn på morgenen. Så min erfaring, med tilsvarende streker som deg på disse testene, var at jeg var gravid :) Håper dette gjelder deg også...Men som nevnt, det tar litt tid før de blir skikkelig sterke, så jeg ville tatt en CB-digital :D
 
Back
Topp