Hjelp..(lang)

x1xangelica

Elsker forumet
Gadd ikke mere jeg[8|]
 
Uff,da...Hørtes ikke veldig moro ut...
Men rota til det meste er å prate...[;)]
Så ha barnevakt,og ta dere en tur ut- få prata ut...
Håper dere kommer til en løsning!!!
Er ikke noe særlig å gå å ha det sånn...
Masse lykke til!!![:)]
 
ORIGINAL: angelica

Tror jeg holder på å bli gal jeg..
Eldstemann har slått seg helt på bakbeina etter at vi flytte, kjefter og hyler. Og hvis jeg prøver å få han opp på rommet så skriker han, så du skulle jo tro jeg kappa ev han noe.. Han er jo snart 8år og dritt tung, så det er ikke bare å løfte han opp på rommet heller..Frøkna klarer ikke å snu døgnet helt, så hu våkner som regel fra 4-6 om morgenen. Og gubben har blitt hektet på dataspill (wow), og bare sitter der[:@]. Og så gidder ingen av de å være med å rydde etter seg[:'(] Er hjemme om dagen med veslefrøkna, så vi rydder det meste, vasker og lager middag. Men det hjelper jo ikke når de bare slenger rundt seg. Kjenner at jeg bare koker her akkurat nå[:'(]
Savner familien og venna mine i Norge også[:(]

Noen gode råd[8|]

Uff, ble lang denne (sorry)

 
I første omgang ville jeg ha ristet gubben, fått slitt ham vekk fra skjermen og innsett at han må hjelpe til litt.. SÅ kunne dere i fellesskap komme frem til ei løsning for barna.. Lykke til uansett hvordan du velger å gripe det an =)
 
ORIGINAL: Linda_86

Kan jo hende eldstemann er litt redd, siden dere har flyttet og alt er nytt... Men ellers kan jeg trøste deg med at det er flere som har mannfolk som mildt sagt treger et spark bak for å hjelpe til hjemme.[:@]
Han har kjøpt x-box 360, og sitter pal!
Og bare fordi det er jeg som er hjemme hele dagen, skal jeg rydde og vaske...
Snakka med han om det, og det hjalp faktisk.


 
Har prøvd å snakke med han, men når ikke frem[:@]
 
Da får du eventuelt ta deg av bare deg og barn...Så får han se fakta åssen ting blir seende ut...
La oppvaska stå,ikke vask tøyet hans,ikke ha klar middag...
 
Back
Topp