Hjelp? El.test, syklus (3 mnd etter MA/BO)

Endelig_babylykke

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen her med mer erfaring med el.tester enn meg? Dette er bare 3. ordentlige syklusen jeg får testet el på, tror jeg, så jeg blir så usikker på om dette er normalt. Har prøvd å sammenligne med tidligere og trodde syklusen min hadde stabilisert seg, men denne syklusen føles bare helt annerledes og jeg er redd det er noe galt…

Første syklusen jeg har hatt tre dager med så svake el.tester etter hverandre. Samtidig har jeg skikkelig vondt nederst i magen…

Noen som har vært borti det før?
IMG_0085.jpeg

IMG_0083.png
 
Trenger ikke bety så mye, de kan plutselig stige dagen etter likevel :) det kan svinge igjennom hele syklus og jeg går ofte fra 0.25 feks en kveld og bæm opp på 1,5 dagen etter. Så ville ikke vært bekymra enda ❤️

Du kan foresten prøve å få appen til å manuelt lese testen i stedet for og, da får man ofte litt høyer resultat, jeg ville feks tippa at cd 12 hadde blitt litt høyere da :) den svinger litt den avleseren og hva den synes :p
 
Trenger ikke bety så mye, de kan plutselig stige dagen etter likevel :) det kan svinge igjennom hele syklus og jeg går ofte fra 0.25 feks en kveld og bæm opp på 1,5 dagen etter. Så ville ikke vært bekymra enda ❤️

Du kan foresten prøve å få appen til å manuelt lese testen i stedet for og, da får man ofte litt høyer resultat, jeg ville feks tippa at cd 12 hadde blitt litt høyere da :) den svinger litt den avleseren og hva den synes :p
Vet du hva, smertene ble bare verre og verre på kort tid, så jeg klarte til slutt ikke være på jobb lenger. Hjemme tok jeg ny test, den var jaggu mye sterkere allerede!
IMG_0087.jpeg
IMG_0088.png

Så kanskje det rett og slett er el som er på vei litt før forventet tid…? Får fortsette å teste i løpet av dagen og helgen…
 
Vet du hva, smertene ble bare verre og verre på kort tid, så jeg klarte til slutt ikke være på jobb lenger. Hjemme tok jeg ny test, den var jaggu mye sterkere allerede!
Vis vedlegget 426536Vis vedlegget 426537
Så kanskje det rett og slett er el som er på vei litt før forventet tid…? Får fortsette å teste i løpet av dagen og helgen
Vet du hva, smertene ble bare verre og verre på kort tid, så jeg klarte til slutt ikke være på jobb lenger. Hjemme tok jeg ny test, den var jaggu mye sterkere allerede!
Vis vedlegget 426536Vis vedlegget 426537
Så kanskje det rett og slett er el som er på vei litt før forventet tid…? Får fortsette å teste i løpet av dagen og helgen…
Se der ja :) ja kan være lurt å teste flere ganger om dagen når det nærmer seg el tid. Plutselig kommer den før. Bare å hoppe i høyet da, hihi :)
 
El går opp og ned som en jojo sp ingenting å si . Legger ved noen av mine som du kan se :)
 

Vedlegg

  • IMG_5412.jpeg
    IMG_5412.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 20
  • IMG_5411.jpeg
    IMG_5411.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 23
  • IMG_5410.jpeg
    IMG_5410.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 23
Se der ja :) ja kan være lurt å teste flere ganger om dagen når det nærmer seg el tid. Plutselig kommer den før. Bare å hoppe i høyet da, hihi :)
Hehe, ja… hadde det bare latt seg gjøre :hilarious: La inn aksjer i går, men i dag reiser samboer på tur og blir borte en ukes tid… forventet å misse denne syklusen. Ble bare bekymret for at det var noe galt nå pga el.testene og sterke smertene
 
El går opp og ned som en jojo sp ingenting å si . Legger ved noen av mine som du kan se :)
Ja, jeg er også vant til jojo, men har aldri testet så svakt eller så lenge samme nivå som denne gangen, ble bekymret for at noe var galt. Skal også sies at jeg har hatt en pitteliten blødning nå noen dager etter TR var ferdig, det pleier jeg heller ikke å ha… Håpet at alt var stabilt igjen nå etter MA, men må vel bare innse at syklusene mine er noe ustabile…
 
Bilde 1 forje pp. Fant aldrig ut hva som faktisk var el .. endte i kjemisk .. derfor jeg trur den ble høyere så lavere igjen .
Bilde 2 og 3 er denne pp . Jeg har nesten fått grå hår denne pp da de testene driver å tuller ordentlig med meg . Men el denne pp ifølge temp økning (etter mye tull der også ) var cd 13 :)

Vet ikke om dette hjelper deg no, men her ser du vertfall hvor mye den kan variere gjennom syklus :)
 

Vedlegg

  • IMG_1399.png
    IMG_1399.png
    3,1 MB · Visninger: 22
  • IMG_1398.png
    IMG_1398.png
    3,5 MB · Visninger: 18
  • IMG_1397.png
    IMG_1397.png
    3,4 MB · Visninger: 22
Også bør du ikke teste bare om morgenen om du tester evnt vent til litt utpå dagen da lh nivåer er større utpå dagen enn på natt/morgenen :)
 
Ja, jeg er også vant til jojo, men har aldri testet så svakt eller så lenge samme nivå som denne gangen, ble bekymret for at noe var galt. Skal også sies at jeg har hatt en pitteliten blødning nå noen dager etter TR var ferdig, det pleier jeg heller ikke å ha… Håpet at alt var stabilt igjen nå etter MA, men må vel bare innse at syklusene mine er noe ustabile…
Jeg hadde to ma og har hatt en del spotting i dpo land etter det . Men har bestillt gu time , så skal høre litt der.
 
Hehe, ja… hadde det bare latt seg gjøre :hilarious: La inn aksjer i går, men i dag reiser samboer på tur og blir borte en ukes tid… forventet å misse denne syklusen. Ble bare bekymret for at det var noe galt nå pga el.testene og sterke smertene
Typisk ! Jeg har også en mann mye borte på jobb så det har vært miss for oss og pga det :(

Får nesten bare håpe den skyter i været i kveld så kanskje eggløsning skjer allerede i morgen, da kan leveringen fra i går godt holde mål :)

Men uff ja smerter er aldri noe kjekt :( jeg har fått mye mer både mensen smerter og eggløsningssmerter etter kjemisk i nov :(
 
Typisk ! Jeg har også en mann mye borte på jobb så det har vært miss for oss og pga det :(

Får nesten bare håpe den skyter i været i kveld så kanskje eggløsning skjer allerede i morgen, da kan leveringen fra i går godt holde mål :)

Men uff ja smerter er aldri noe kjekt :( jeg har fått mye mer både mensen smerter og eggløsningssmerter etter kjemisk i nov :(
Åh, ja, det er kjipt med miss pga at man er borte fra hverandre. Det føles liksom litt meningsløst med hele syklusen…
Ja, jeg håper jo selvsagt, men samtidig prøver jeg å bare forholde meg nøytralt til hele greien. Orker ikke mer skuffelser nå.
Jeg hadde ikke ordentlig TR før 10 uker etter MA, gikk med konstante smerter. Så kom endelig TR slik jeg kjenner den i desember og jeg trodde jeg var ferdig med all smerte innimellom i syklusen, så dette var noe skikkelig møkk ja :arghh:
 
Jeg hadde to ma og har hatt en del spotting i dpo land etter det . Men har bestillt gu time , så skal høre litt der.
Sniker. Samme her. Mistet I senabort i slutten av august, kroppen har vært helt rar etterpå, spottet en del av og på i dpo land, så nå henviste fastlegen meg til gyn på sykehuset. Fikk time nå i februar, så er veldig spendt på hva de sier :) har prøvd siden vi mistet og frem til forrige syklus, og el har aldri kommet til normal tid, men nå når vi ikke kan prøve, så kom el spot on når den pleier, og alt virker normalt.. sååå typisk. Hehe
 
Sniker. Samme her. Mistet I senabort i slutten av august, kroppen har vært helt rar etterpå, spottet en del av og på i dpo land, så nå henviste fastlegen meg til gyn på sykehuset. Fikk time nå i februar, så er veldig spendt på hva de sier :) har prøvd siden vi mistet og frem til forrige syklus, og el har aldri kommet til normal tid, men nå når vi ikke kan prøve, så kom el spot on når den pleier, og alt virker normalt.. sååå typisk. Hehe
Masse lykke til :Heartred Blir spennende å se og høre hva de sier . Tok privat om to uker , må blø ferdig først hehe… mensen er så hevvy . Her kommer el som vanlig og normalt , men kan ikke tenke meg spotting er innfor …
 
Back
Topp