Hikkende baby

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Går inn i uke 30 i morgen (29+0 - 29+6)
Har en liten jente i magen som hikker flere ganger i løpet av døgnet.

Noen andre som også har veldig hikkende babyer i magen? :joyful:
 
Har ein som hikker stort sett eit par gonger for dagen her óg :flower (29+0 i måro)
 
Masse hikking her :)
 
Hvordan føles egentlig hikking?:joyful: Jeg er førstegangs og opplever MYE nytt:) er 27+1
Så spennende! Er førstegangs jeg også, noe nytt hele tiden ja! Det kjennes ut som rytmiske spark, eller som en sakte hjerterytme :joyful:
 
Last edited:
Ja, var på vekstkontroll i dag og han hikka seg gjennom hele greia, var visst ikke så lett å sjekke gjennomstrømningen i navlestrengen å sånn når han hikka hele tiden
 
Jeg har kjent hikking bare to ganger hittil.
 
33+2. Blir nesten bekymra Men det kan jo være at jeg ikke har kjent det fordi jeg har holdt på med noe annet som har tatt oppmerksomheten min.
 
Jeg har kjent hikking bare to ganger hittil.
Jeg har vært beskymret for alle har skrevet de kjente hikking flere ganger daglig i flere månder. Mens jeg kjente aldri noe hikking. Kanskje 1-2 ganger før den siste uken som har gått og jeg føler lille hikker hele tiden. Iallefall 1 gang om dagen hver dag den siste uka, men gjerne flere ganger også. 34+0 i dag. Tror det er veldig forskjellig fra barn til barn og kanskje hva man selv kjenner.
 
Jeg har vært beskymret for alle har skrevet de kjente hikking flere ganger daglig i flere månder. Mens jeg kjente aldri noe hikking. Kanskje 1-2 ganger før den siste uken som har gått og jeg føler lille hikker hele tiden. Iallefall 1 gang om dagen hver dag den siste uka, men gjerne flere ganger også. 34+0 i dag. Tror det er veldig forskjellig fra barn til barn og kanskje hva man selv kjenner.


Jeg kjenner litt på bekymringen selv, men vet jo også at alt er normalt når det kommer til alt omtrent.

Det var litt av grunnen til at jeg ville kommentere også, for vi er sikkert flere som ikke har kjent så mye, og da er det godt å se at man er flere:)
 
Ikke alle babyer hikker og spesielt ikke alle hikker like mye:)

Skrev bare tråden fordi jeg syntes det var så morsomt at jeg kjente det :joyful:

Ja, det er morsomt å kjenne at det skjer så mye forskjellig inni der:joyful:
 
Førstemann hikka mye. Denne har jeg bare kjent at hikker noen få ganger, og det er et par uker siden sist nå. Satser på at de bare er forskjellige, og at det ikke er noe dårlig tegn:)
 
Førstemann hikka mye. Denne har jeg bare kjent at hikker noen få ganger, og det er et par uker siden sist nå. Satser på at de bare er forskjellige, og at det ikke er noe dårlig tegn:)
Akkurat det samme her. Men det nå være veldig ulike barn, for alt er ulikt :)
 
Her hikker h*n alt fra annenhver dag til 2-3 ganger for dag. Ligger med hodet ned, så jeg må opp og stå/gå når h*n hikker ellers blir det ubehagelig :p
 
Back
Topp