Hikke

Fløttershy

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Hei damer!:)
Jeg lurer på om dere har begynt å kjenne at babyen hikker, og evt hvor ofte? Her hikker hun flere ganger daglig, og jeg lurer på om det er normalt..:rolleyes:
 
Hei damer!:)
Jeg lurer på om dere har begynt å kjenne at babyen hikker, og evt hvor ofte? Her hikker hun flere ganger daglig, og jeg lurer på om det er normalt..:rolleyes:

Ja, kjenner det når baby hikker, men det er ikke hver dag her :) Tror nok begge deler er helt normalt :)
 
Ja, kjenner hikke, men ikke så ofte, kanskje hver andre eller tredje dag. Men kan jo være de hikker uten at jeg merker det også da.
 
Jeg pleier som regel å kjenne det hver dag, men kan gå en dag imellom også :) Herlig følelse, syns jeg ;)
 
Jeg har ikke tenkt på det.
Men har vel vært 4 ganger nå i løpet av litt over en uke.
Ene gangen var når jeg la meg, og når jeg våknet på morgenen.
 
Ja, men det går ofte en dag eller to mellom hver gang. Slik jeg har forstått det er det helt normalt at de hikker mye :)
 
Snakker om sola, nå hikker han :D visstnok så hikker de for å forberede lungene på den virkelige verden(tror jeg det var) :)
 
Jeg har ikke kjent det, tror jeg... Er det unormalt? Er 27+2 nå.
 
Jeg har ikke kjent det, tror jeg... Er det unormalt? Er 27+2 nå.
Jeg var ikke sikker på om det var hikke jeg kjente før uke 30. Så det på ul da, og kjente litt. Men etter lungemodningen kjenner jeg det utrolig godt!! Mange ganger for dagen. De hikker vel fra de er ganske små tror jeg, men etterhvert som de blir større blir det enklere å kjenne. [emoji4]
 
Tror jeg har kjent det hver dag, noen ganger to ganger om dagen. Men det er vanskelig å si om det er spark eller hikke. Har kjent det lenge egentlig, men tror det er de regelmessige hyppige bevegelsene som er hikke.
 
Kjenner han hikker ja, mest på kvelden når jeg har lagt meg. Mulig på dagtid uten att jeg merker det. Men ikke så veldig ofte nei.
 
Mi hikker en del, men begynte ikke å kjenne det før rundt uke 30. Var på UL da og da hikket hun så da fikk jeg kjenne hvordan det kjennes ut. Har kjent det flere ganger i ettertid :)
 
Det er normalt. Junior hikker også flere ganger i løpet av dagen :happy:
 
Back
Topp