Her er min mage :) - oppd. 09.12.2007

ORIGINAL: Lille Bea

Å hjelpes, er du 37 uker alt![&:][:D] Kjempeflott mage!!![:D]

Hihi, ja, det har gått altfor fort!! [&:][:D][:D]
 
Dette har jammen gått fort!! Gleder meg til lillegutt kommer ut, og vi får se bilder av en bitteliten baby[:D][:D]
 
Utrolig nydelig mage du har[:)][:)]
 
Kjempefin mage!![:)][:)]
 
Du har like flott mage denne gang som sist gang du!!
Blir sååå missunnelig[&o]
Når jeg ser på bildene dine,så ser jeg at magen min nå er like stor som din var i uke 20[8|]
 
ORIGINAL: dite

Du har like flott mage denne gang som sist gang du!!
Blir sååå missunnelig[&o]
Når jeg ser på bildene dine,så ser jeg at magen min nå er like stor som din var i uke 20[8|]

Hihi, tulling! [:)] Søta.
 
siste magebildet, håper jeg *bankibordet*
 
Skikkelig flott mage, Molsy!! Tenk, uke 39 alt!!! Synes ikke det er såå lenge siden vi hadde hemmelige nick og ikke ville røpe hvem vi var[:D] 

Og kjerringråd, jah... Drakk bringebærblad-te til den store gullmedalje og gnikka på "Bast-puta" med Marie, hun kom 8 dager før termin.. denne gangen skal jeg ikke bruke noen av de, vil helst gå til over nyttår (men er jo ikke jeg som bestemmer det da....) Du må ha masse lykke til med fødsel og tiden etterpå!![:D]
 
Hehe ja ikke sant, tiden har gått så fort! [:)]

Jeg drikker bringebærbladte til den store gullmedaljen og basteputa gnikker gubben på hele tiden. Har ikke merket resultater i det hele tatt enda [:@]
Gjorde det samme sist og fødte 10 dager før. Nå er det bare 9 dager igjen til termin, så nå bør noe starte snart altså. Det skjer vel i morgen, for da har gubben bursdag, og den vil han ikke dele med noen [8D]
 
Hihi, du ser det er DET den lille i magen venter på!!![:D]
 
Back
Topp