Henting/levering i bhg om høsten

MoJo

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Mailykke 2018
Hvordan gjør dere det med henting/levering i barnehagen om høsten? Jeg tenker på regn og vind. [emoji943][emoji100] Jeg har en babyjogger med adapter til bilstolen og så har jeg gått med paraply over. [emoji299]️ Men med kraftig vind så er det litt vanskelig syns jeg. Spesielt med masse ting og tang som skal til/fra barnehagen... [emoji15]
 
Hvis jeg må ut med bilstolen i regn, tar jeg regntrekket til Mountain buggy over. Det passer perfekt. Ellers har jeg henne i bæresele med en svær regnjakke over og paraply. Men ellers vognen.. Hehe
 
Hvis jeg må ut med bilstolen i regn, tar jeg regntrekket til Mountain buggy over. Det passer perfekt. Ellers har jeg henne i bæresele med en svær regnjakke over og paraply. Men ellers vognen.. Hehe

Smart! Må bare finne regntrekket [emoji16]
Jeg knoter så lenge med bæreselen/-sjalet så jeg hadde blitt klissvåt [emoji1]
 
Prøvde regntrekket til vognen men det var aaaaltfor stort. Fant regntrekk til bilstol på Finn [emoji2] Visste ikke det fantes egne til bilstol [emoji1]
 
Prøvde regntrekket til vognen men det var aaaaltfor stort. Fant regntrekk til bilstol på Finn [emoji2] Visste ikke det fantes egne til bilstol [emoji1]
Ja det er forskjellige størrelser på regntrekkene hehe. Så bra du fant det! Det er gull verdt. Spesielt om man bor et sted med masse regn. Hehe
 
Back
Topp