hendene stivner

janeanett

Forelsket i forumet
I dag, helt plutselig, har henden mine begynt å stivne.. Fingrene stivner i slik klo-grep, og jeg må riste og knytte nevene mange ganger før det slipper. I noen minutter. Er i begge hendene. Er så merkelig, mister liksom noe av følelsen.. [&:]
Kan dette komme av at han knerten klemmer noen nerver eller noe?
 
Huff, det hørtes ekkelt ut... [&:]
Har ikke opplevd det selv.
Men det høres jo ikke så usannsynlig ut at det er ungen som presser på noe...? [8|]
 
Det hørtes ut som en logisk forklaring det! Ser du bare har to dager igjen til termin!! Lykke til med fødselen [:D][:D]
 
Vet ikke så mye om det, men vil ønske deg lykke til med fødselen. Håper det skjer noe i god tid før jul, så dere kan kose dere med bebisen i julen[:D][:D]
 
Tusen takk for lykkeøsnkninger.
Skal bli godt å få han ut nå snart! [:D]

Er skikkelig ekkelt det med hendene ihvertfall! Men går jo uansett over snart satser vi på! [;)]
 
Er det ikke spennende å vite at det kan skje når som helst nå?? Selv om jeg bare har 3 uker igjen så er det likevel litt igjen. Du er jo der!!! 2 dager...hjelp[:D][:D][:D]
 
Det er nervepirrende ja!!
Var til kontroll hos legen i dag da, og da har han gutten lagt seg på tvers igjen! Så ser ut som det blir keisersnitt en av de nærmeste dagene..
Hvis han ikke snur seg igjen.. Er spent på hva som skjer om jeg får rier i natt!! [:D]
Skal på føden i mårra tidlig! [&:]
 
Hadde bebisen snudd seg igjen? jøss, går det ann da? Trodde jeg var trygg når den hadde lagt seg med hode ned jeg? Hjelp, kan den snu seg igjen da...vil ikke ha sete fødsel..[&:][&:]
 
Som regel holder de seg til den stillingen de er i fra uke 36 tror jeg.
Ihvertfall når de ligger riktig. Har hørt at de kan snu seg fra sete-stilling til vanlig hode-i-bekken- stilling rett før fødsel da. Men har ikke følelsen av at dette er så vanlig..
Er bare litt vrang han her!! [:D]
 
Vil bare si LYKKE TIL!!!!
Wow! Det er ikke lenge til nå!
 
lykke til med fødselen[:)]
har aldri opplevd at hendene stivner sånn...hmmm
 
Takketakk!!

[:D] [:D]
 
Hei, artig å høre at det er andre som opplever dette også! Jeg har hatt det slik i mange år, at plutselig stivner hånden til en klo (som en slags krampe), slik du forteller, og så må jeg bøye fingrene bak med den andre hånden for å myke dem opp igjen. Men dette har jeg opplevd uten at det har hatt noe med graviditet å gjøre!
 
ORIGINAL: løven

Hadde bebisen snudd seg igjen? jøss, går det ann da? Trodde jeg var trygg når den hadde lagt seg med hode ned jeg? Hjelp, kan den snu seg igjen da...vil ikke ha sete fødsel..[&:][&:]


Jeg snudde meg siste uka og måtte tas med keisersnitt!!
 
Back
Topp