Hemmelig termingruppe og TGA

Lykkeliten16

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Hei!

Nå har vi nådd målet for å få til å starte opp en hemmelig gruppe, men vi trenger en tilgangsansvarlig eller to.
Jeg sier jeg godt kan være, men vil helst dele ansvaret med noen, da jeg er usikker på hvor høyt aktivitetsnivå jeg kommer Tim å klare å holde selv her inne.

Er det andre som kunne tenke seg å være? Enten alene eller dele ansvar med meg eller en annen?

Jeg tror vi er enige om at navnet skal være Marsipanene 2019.

Jeg limer inn et utdrag av det moderator Steffen skrev i tråden med spørsmål om termingruppe.

Jeg vil bli TGA - men hva blir da jobben min?
Jobben din blir å være den skjulte gruppen sin "overordnede". Du mottar PM fra medlemmer som ønsker å bli medlem, og sjekker at kravene er oppfylt. Så gir du oss i staben beskjed om hvem som skal ha tilgang gjennom en egen TGA-gruppe. Du rydder ca en gang i måneden, og sørger for at de som ikke skriver nok innlegg mister tilgangen igjen.
I tillegg er du ansvarlig for å ha oversikt over hvem som har tilgang til den skjulte gruppen, og det er naturlig at det er du som styrer diskusjoner som omhandler krav og reglement for den skjulte gruppen :) Det er litt jobb i starten når ALLE vil bli med, men deretter roer det seg. Det er en kjekk oppgave, og mange er nok takknemlig for at du vil gjøre den - så om du er interessert, anbefales det! Dere kan gjerne være to stykker som samarbeider, om dere ønsker det. :) "
 
Supert om du vil ta ansvar. Skjønner at du ikke vil ha ansvaret alene.. Hadde jeg vært litt mere positiv til at dette går bra så skulle jeg gjerne hjulpet deg, men er ikke helt der at jeg tror jeg blir værende på denne termingruppen så lenge. :( Håper noen andre melder seg!
 
Så bra, you go girls :gen014
 
Det var vel snakk om at vi kunne forandre litt på to av reglene?

Hvor lenge man måtte være medlem og hvor mange innlegg man måtte skrive i mnd for og opprettholde medlemskapet?
 
Jeg synes reglene som er satt er ganske greie. Både for å komme inn, og for å holde på på tilgangen.
 
Jeg synes reglene som er satt er ganske greie. Både for å komme inn, og for å holde på på tilgangen.

Jeg er enig med deg!
Reglene er ikke altfor "strenge", men det er ikke alle som er like aktive da, så det hadde kanskje gått an og vike litt på den med hvor mange innlegg man må skrive?
 
Jeg har ikke vært her så lenge, så kan godt senke den regelen med én måneds medlemskap for min del.. Men jeg skjønner om dere vil holde på den. Tenker at kanskje den regelen er litt... "rar" med tanke på at kanskje flere blir aktive i det graviditetstesten viser positiv, og da går inn her, slik som jeg gjorde. Kan heller øke antall innlegg til 75 og senke medlemstid til to uker, da sikrer man jo også aktivitet i form av antall innlegg.
 
Jeg er enig med deg!
Reglene er ikke altfor "strenge", men det er ikke alle som er like aktive da, så det hadde kanskje gått an og vike litt på den med hvor mange innlegg man må skrive?

Altså hvor mange man må skrive for og ikke miste medlemsskapet.
 
Altså hvor mange man må skrive for og ikke miste medlemsskapet.
Enig med deg der.

Men jeg synes det er en fin ting at man må være medlem 1mnd, slik at man er en aktiv bruker. Jeg syns det er litt av poenget med skjult gruppe at den er for aktive medlemmer.

Kanskje vi kan starte med standard reglene og heller justere det etterhvert når vi ser hvordan det fungerer?
 
Enig med deg der.

Men jeg synes det er en fin ting at man må være medlem 1mnd, slik at man er en aktiv bruker. Jeg syns det er litt av poenget med skjult gruppe at den er for aktive medlemmer.

Kanskje vi kan starte med standard reglene og heller justere det etterhvert når vi ser hvordan det fungerer?

Enig med deg:)
 
Back
Topp