Hellelens dagbok

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Hei Hei alle lesere:O)
Ja nå skal jeg starte dagbok skrivingen min her, selv om jeg egentlig har hundre andre ting jeg burde gjøre som å lese på eksamen, å rette oppgavene miine å regne på medikament eksamen, som jeg faktisk skal ha på torsdag.. huff!! vil ikke gå skole!!
men men...
Ja, hva skal jeg si. Det blir ikke barn uten at det er fart i sengehalmen!
Men hva gjør man da når en av to aktørere er på jobb? allså jeg er den ene å Min kjære den andre... Huff! Min kjære er alt for snill mot sin arbeids plass!! Han gjør alt uansett dag å kl slett!!
I går kom han hjem va halv 1. å var helt utslitt. så ut som en vandrene spøkels.
Så da ble jeg fri igjen!
 
ja ja.. mn nok om det!
 
*Gleder meg til å starte pergotime kuren min* Håper bare den forbanna tanta kommer 1 mai! å ikke lenge før det!
Min Kjære skal på Platform fra 26 april til va 8 mai! :(
Trist!!
Vedder på at tanta kommer sånn at eggløsningen kommer mens han er på platform!! hva skal man gjøre da da? Ha sperm i en ketchup flakse? sånn at man kunne sprutets seg selv full når behovet var størst?
haha, nei det går jo ikke. Ketchup barn, hmm. Nei tror ikke det...
Men Men...
Vi kjøpte oss hus for ca 14 dager siden:O)
Å har nå endelig kommet oss i orden... Besøk hele tiden, av barn. Mine søsken barn er oppmøtt på døra nesten før jeg får i meg frokosten. hehe..
Å i natt har min søster på 11 år vært her..
 
jaja ..
 
snakkes:O)
Lykke til med prøvingen da folkens;O)
TviTvi ;O)
 
GRATULERE MED DAGBOK!
(Håper det blir et kort og fruktbart opphold her på før svangerskapet![;)] Og at du hopper over i terminklubb ganske så snart...)
 
ORIGINAL: Hellelen

Her skal jeg starte min dagbok

Hei og velkommen skal du være[:)]
 
 
Tusen Takk Alle sammen:O)
ja krysser fingrene for at d blir ett kort opphold! ;O)
 
Søndag 13. April.
Ja da satt i her heime alene å ser ut på solæ som skinn,. hatt besøk tå bror te Min kjære å fruen å barna.
Mn eneste i tenke på e om i e blitt gravid!
E såå baby sjuk!!
vil ha baby!
missunde så veldig to av mine venninner som e gravid, å ikke minst dem som allerede he fått!!:(
huff!!
Hva i allverden har jeg gjort feil?? :'(
 
Velkommen i dagbokgjengen. Håper du snart blir gravid!
 
Trist dag i dag, Min kjære reiste på platform...
har vært å kjøpt tester i dag... venter på TR, men hun har ikke kommet ennå. Skal jo begynne på Pergotime kur 5 syklus dag, så passer bra at hun ikke kommer før om ca ei uke. Sånn at eggløsningen kommer etter at min kjære har kommet til bake... Men håper jeg har blitt gravid allerede uten pergotime. Men tørr ikke teste for sjangsen er så liten! Blir vel  bare såret :(
Tror jeg holder på å bli syk å, har litt hode pine, å godtesyk som F. Sliten også, såvnet på Sofaen mens jeg vente på cæsar...
 
Nok syting for i dag :)
 
[:-]
 
 
 
Hei, og gratulerer med dagbok[;)]
Det er lov å syte litt her inne[:D]
Vå får håpe dette er tegn på graviditet
 
Hehe, ja får håpe det!! Da hadde mine kjære ute på platform blitt kjempe glad!
Han er jo søt å den mannen, det siste han sa var: Lykke til med graviditeten! hehe...
Håper han har rett!
Vi har egentlig ventet på TR hele helgen, men hun har ikke kommet[:D]
 
[;)]
 
ORIGINAL: Hellelen

Hehe, ja får håpe det!! Da hadde mine kjære ute på platform blitt kjempe glad!
Han er jo søt å den mannen, det siste han sa var: Lykke til med graviditeten! hehe...
Håper han har rett!
Vi har egentlig ventet på TR hele helgen, men hun har ikke kommet[:D]

[;)]

 
Så spennende da!!
Når skal du teste??
 
Lykke til!!
 
ØNSKER DERE ALLE EN KJEMPE FIN HELG!!!!!!!!!!
 
26 APRIL:)
i dag kom TR! hurra!! da kan min første pergotime kur starte om 5dager! mandag skal jeg ringe sykehuset å få time for ultralyd for å se om eggene blir påvirket :)) *Gleder meg!!*
Sambern min kommer hjem fra ofshore 5 mai:D Passe perfekt dette her!!
Har spådd meg på nett i dag å de sa at de kom til å gå fra 3 mnd til 14 mnd, å at de kom til å bli en perfekt jente, mn den neste jeg spådde meg hos sa det kom til å bli en gutt først. hehe...
samme det sier bare jeg :) BARE DEN KOMMER:):)
 
Vil bli mamma til et lite Nurk!!!
 
<3<3<3<3<3
Ha en fin kveld:)
Å fortsatt goo helg:)
Lykke til allesammen:O)
 
Åååååh, håper lille spiren kan sitte nå!!! [:)][:)][:)]
 
Klem
 
ja, det er litt kjekt å bli spådd[:D] Får liksom opp igjen håpet litt[;)]
Håper spådommene dine stemmer[;)]
 
27 April:)
Bare tre dager til pergotime kuren kan starte!! :)
har hatt verdens rarte TR!! ELLER Har!! blør bare pitte litt!!
irriterende!!
tenk om Det ikke er TR?? NOEN SOM HAR VÆRT BORTI DETTE??
HUFF!! håper ikke pergotime kuren går i dass!! :'(
 
i dag har jeg hatt besøk av minb gode venninne hennes mann å hennes lilebror! :)
hun er sef, gravid, har den søøøøte lille babymagen da! hun ska ha en liten gutt:D
Missunder henne som bare F!!
Stygt å si det men det er sant!!
 
Min kjære har ikke ringt!! :(
SAVNER HAN SÅÅ VELDIG!!
BARE 9 dager til han kommer hjem!! :)
 
Har vært på en sykkel tur i dag sammen med to av mine yngste søskenbarn! den miste har akurat lært seg å sykkle uten støtte hjul, hehe... så det ble noe knall å fall å vimsing frem å til bake!! hehe...
 
Helt stille i rundt meg nå! huff trist! hadde vært bedre med mye rot, å leker å mange som snakket å skreik å ville ha min oppmerksomhet! :)
 
 
Føler alle andre rundt meg, bli gravide? Hva har jeg gjort feiil!!
jeg er 21 år, å har ikkje gått på p-piller siden desember 2005!!(om ikke enda lenger siden!!)
 
:o) SÅNN JA! nå har jeg rast ut noen av tankene mine for i dag! godt ja!! :)
 
Håper dere alle blir gravide ;)
å at dere får en fiiin uke:)
 
Klem:)
 
28 April!!
to dager igjen til pergo start!!![;)] *har bestilt time på sykehuset i dag!! 8 mai kvart på 9 skal jeg få svar på om eggen "begynner å virke"!! SPENT JA!!
 
*HATER EKSAMENS TIA!!*
 
*LEI AV HELE SKOLE DRITEN!! Å JEG HAR TO ÅR IGJEN [:(][:(][:(][:(]*
 
[:)][:)]BARE 8 DAGER TIL MIN SUPER HELT KOMMER HJEM!!! [:)][:)]
 

DA SKAL DET BLI HVERDAG  HELT TIL STORKEN HAR VÆRT HER MED EN!!
 
 
 
Back
Topp