Helga:)

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva har dere gjort i helga? :)
Her så har jeg hatt fri helg fra gubbe å barn vært på hytta langt oppe på fjellet har gått over 15km på hele helga va krevende tur både opp å ned men klarte det helt fint blir jo siste alene helga før lillesøster kommer :D venninna mi syntes jeg va superflink trudde ikke at jeg kom til å klare turen til hytta hehe :) så vi har grilla gått småturer på lørdagen rett og slett kosa oss på jentetur og frøkna i magen har hatt det fint og er så aktiv rart å tenke på at over 1uke til så er jeg i 3 trimester så ikke mere hyttetur hvor man er flere timer unna nærmeste bil :')
 
Her har vi hatt en veldig rolig helg med to litt survete og klengete barn.
Gubben har snekkret selvfølgelig og jeg har hatt barna alene stort sett. Vi var en tur på lekeplassen og lekte i nysnøen både i går og i dag, i går hadde vi ene onkelen til de små på middag, vi har puslet puslespill, lest bøker, tatt fotavtrykk til julegaver, bakt muffins, laget opp et lager med smoothie til lillebror og forsøkt å få lillebrors soverutiner på dagtid i gjenge igjen.
 
Ammet :p haha! Neida (joda...)! Ellers ikke så mye. Hatt besøk av familie i dag da og vært på peppes og spist middag.
 
Vi har bare vært hjemme.. Kommet en del snø til glede for minsten, så vært på aketur med han :)
 
Det BMC sa:p ammet dag,og natt! Lørdag var det en liten bytur,og besøk.I går tur i finværet,og besøk:)
 
Jeg var på julebord med jobben på lørdag. Beste julebordet ever!! :D
Vi var på hytta til sjefen, på feøy, ei lita øy rett utenfor byen. Tok vel ca.30/40min med båt ut. Når vi kom fram fikk vi utdelt joggedress/kosedress og prosecco. Pinnekjøtt på menyen og vin...masse vin! :p God stemning og sen kveld(natt). Vi sov over til neste dag og tok båten hjem i 13:00 tiden. Så digg å ha et så chill julebord! :D
 
Jeg var på julebord med jobben på lørdag. Beste julebordet ever!! :D
Vi var på hytta til sjefen, på feøy, ei lita øy rett utenfor byen. Tok vel ca.30/40min med båt ut. Når vi kom fram fikk vi utdelt joggedress/kosedress og prosecco. Pinnekjøtt på menyen og vin...masse vin! :p God stemning og sen kveld(natt). Vi sov over til neste dag og tok båten hjem i 13:00 tiden. Så digg å ha et så chill julebord! :D
Det hørtes veldig digg ut:) også så deilig å gjøre d hele i kosedress :-D
 
Back
Topp