heisann jenter

evens mamma

Elsker forumet
veeeeldig lenge siden eg har skreve noe her inne...litt forvirra ette d blei nytt
e inne så snike litt av og te

litt om ka så e nytt her:bodd i nye huset halvanna år nå å nyte d lika mye nå som for et år siden,emma e blitt 2 år å ei skikklig gopia så e smilande blid og men veldig bestemt jenta!storkosa seg ute og "bobbo"(even) e den store helten dagen lang!
even e 5 år idag å ska ha selskap for bhg kompisane sine md pølsa i brød å cupcakes(sjølvalgt)hehe
eg å Øyvind har d veldig bra sammen og e på d 12 året sammen og igår fant me ut at d vokse en liten spire i magen så e ca 4 uker på veihysj;)
termin foreløpig 24mai!
eg skifta jobb fra psykisk utviklingshemma buenhet te heimetenesta i sveio,å virklig fant ut at d går ann å gleda seg te å gå på jobb
stortrivs og ska nå begynna på helsefag utdanning gjennom noe så hette abc eldreomsorg,utrolig spennande tid fremover.tenke ofta tebake for 5 år siden kor me satt då og ka fremtiden bringe oss OM 5 år!!!

Gratulera alle septemberbarn så har hatt bursdag og skal ha
 
Så koselig å se deg her inne :-)
Gratulerer med Even i dag, håper han får en kjempe fin 5 års dag :-)
ÅÅå gratulerer så masse med spiren,håper du får et kjempe fint svangerskap.
Venter selv et litt knøtt 02.02.2012 :-)
 
Så koselig, gratulerer med liten spire, og med store barn som vokser seg til!
 
Gratulerer med femåring, og spire i magen!!! SÅ godt å høre at du har funnet din nisje i arbeidslivet. Jeg er fortsatt på leit jeg....;-)
 
Oi så spennende!!! Gratulerer så mye!!
 
Så koselig å se deg igjen her inne
Gratulerer så masse med spiren og 5-åringen.
Og det er så godt å se når folk finner SITT yrke! Det er det jeg håper jeg og gjør en dag.......
 
hipp hurra!! gratulerer med spire i magen :) stas!!

godt å lese om jobben din.. ingenting som er bedre enn nettopp det.. gleder meg til jeg selv finner mitt kall i livet :)

lykke til med svangerskapet :)
 
Back
Topp