Heiiii!

Jessjess

Elsker forumet
Ah, i langlang tid har jeg prøvd å finne ut hva passordet mitt var her, men jaggu satt det godt fast! Ikke så rart det, siden det passordet jeg fikk tilsendt i dag - ikke gav meg en "ja-det-stemmer-følelse" :p har prøvd å trykke på den "send meg nytt passord" knappen, men har slitt med mailen også! Anyway! Det funker! Så hei! Haha!

Her går dagene som det suser! Sambo har reisejobb så A og jeg er mye alene hjemme, men vi begynner virkelige å få det til å funke! :)

Ellers skjer det mye, A åler som bare det, klapper, vinket, sier mamma, pappa, eple, å blåse, Dadda, danser, viser hvor stor han er, smiler hele tiden, ler og vokser! Og! Til vår store glede så har han lært seg å prompe! ;-P hahaha! Det har redusert antall oppvåkninger på nattestid betraktelig. Våknet hinn morgningen med hodepine fordi jeg hadde sovet for mye! Det var utrolig deilig i grunn! Haha!
-jessjesssss :)
 
Haha han sier ikke "å blåse", han har lært seg å blåse.. Litt vel engasjert i innlegget ja! ;-P
 
Velkommen tilbake :) ser ut for du og lille A har det strålende :)
Ja vi storkoser oss! Tror han sliter med tenner, for nettene er tunge med mye oppvåkninger og gråt. Men det går helt fint likevel, for han er så utrolig enkel å ha med å gjøre sånn ellers så det går opp i opp
 
Ja vi storkoser oss! Tror han sliter med tenner, for nettene er tunge med mye oppvåkninger og gråt. Men det går helt fint likevel, for han er så utrolig enkel å ha med å gjøre sånn ellers så det går opp i opp
Så bra:) va et styr her også når tenner kom. Feber, snør og tårer:p ....og akkurat nå har han halsbetennelse lille stakkaren. Heldigvis fått medisin så åpner luftveiene så han får sove. 3 netter uten søvn gjor at det var unntakstilstander i heimen :D
 
Så bra:) va et styr her også når tenner kom. Feber, snør og tårer:p ....og akkurat nå har han halsbetennelse lille stakkaren. Heldigvis fått medisin så åpner luftveiene så han får sove. 3 netter uten søvn gjor at det var unntakstilstander i heimen :D
Å stakkers liten!!! Det er så fryktelig fælt når de små er syke :-( A har vært syk siden nyttår, influensa i tre uker, omgangssyken i en uke, diare i to uker og nå er han kraftig forkjølet! Det er utrolig bra at dere har fått noe for det! Har vært inne hos A tre ganger i kveld for å gi han nesespray og suge ut snørr om han trengte det.. Stakkers små sjarmtroll!
 
Godt å høre at alt er bra med lille store A.:) her er lillebror også altid blid og fornøyd. Litt vansklig å få til å sove etter første oppvåking om kvelden, men no får vi vertfall 2-3 timer aleine om kvelden;) han er en racer på gulvet. Kommer seg super raskt rundt, klatrer og styrer på.. :) gå rundt bordet og sofaen gjør han også. Sier mamma, pappa og navnet sitt;) guttene er beste venner så det er helt oerfekt :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Godt å høre at alt er bra med lille store A.:) her er lillebror også altid blid og fornøyd. Litt vansklig å få til å sove etter første oppvåking om kvelden, men no får vi vertfall 2-3 timer aleine om kvelden;) han er en racer på gulvet. Kommer seg super raskt rundt, klatrer og styrer på.. :) gå rundt bordet og sofaen gjør han også. Sier mamma, pappa og navnet sitt;) guttene er beste venner så det er helt oerfekt :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Heheh så flink han er! Det er gøy når de blir mobile og kommer seg rundt på egenhånd, blir mye lettere da :) det er godt de kommer godt overens disse skjønningene dine! Alt er kjekt når alle er glade og har det bra <3
 
Heheh så flink han er! Det er gøy når de blir mobile og kommer seg rundt på egenhånd, blir mye lettere da :) det er godt de kommer godt overens disse skjønningene dine! Alt er kjekt når alle er glade og har det bra <3
Det er veldig gøy:D blir spennende å se kortid de løper avgårde;) hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp