Heihei!

Åh, jeg blir nesten litt irritert på dine vegne! Hvorfor kan man ikke få et klart svar, i stede for å gå og lure? Men du må nok bare smøre deg med tålmodighet, mens vi andre jentene her krysser armer og ben for deg! [;)]
 
Nå har jeg visst steget enda et hakk, har blitt senior medlem (håper det ikke har med alder å gjøre [;)]), så nå må du gasse på tullmusa hvis du skal holde følge med meg! Enten det eller så må jeg roe ned skrivingen min litt. Blir litt ivrig til tider, og svarer på alt. Dere får gi beskjed hvis jeg skal roe meg litt!
 
Hmmm... Er ferdig på jobb nå, og i løpet av dagen fikk jeg skikkelige mensensmerter. Har ikke hatt de så kraftig på lenge! Gikk på do, og der var ingenting.. Men seinere hadde jeg bare noe helt lyst rosa på papiret. Så egentlig litt ut som utblandet svak husholdningssaft! [;)] Ingenting i trusa. Nå er det så vidt jeg ser noe.. Er skikkelig lei av å bare gå å lure nå! Det var da en gang man skulle ønske helga gikk kjempefort over!

Hehe, pebbles.. Skal nok ta deg igjen skal du se! Har ingenting å gjøre i helga, og typen skal kjøre taxi. Så da kan jeg sitte foran pc'n heelt uforstyrret! [;)]

Takk for lykkeønskninger da! Det er så koselig atte! [:D]
 
Jaja, og der kom hun. Som en foss!! Steike være det var lenge siden hun tok et sånt krafttak! Menmen, er ikke lei meg i det hele tatt. Har en sånn innstilling, og stresser ikke. Det er godt det! [:)] Men jeg tenker jo selvfølgelig 14 dager fremover også! [;)]
 
Det var dumt! Ha en hyggelig prøveperiode! Les alle tipsene under frustrerte fruer!
 
Hehe! Ja, har jo vært å skreve der og, men har ikke sett de siste innleggene. Må vel ta meg en titt da! [;)]
 
Back
Topp