HeiHei!

Srenit

Glad i forumet
Positiv test siste dagene, spent på kommende ukene med tanke på form, gleder meg noe, gruer meg litt. Har en gutt på 2 år fra før. Håper dette holder inn [emoji4]
 
Åh, gratulerer :Heartred blir en spennende tid fremover. Er selv i 10ende pp, 9 dager over IKM men ingen positive tester her i gården.
 
Åh, gratulerer :Heartred blir en spennende tid fremover. Er selv i 10ende pp, 9 dager over IKM men ingen positive tester her i gården.
Da håper jeg du kommer etter :) Her satt den på første forsøk, så vi er mildt sagt overrasket. Har du forsøkt forskjellige tester? Vet du når EL var? Du får fortsette å teste til motsatte er bevist :)
 
Da håper jeg du kommer etter :) Her satt den på første forsøk, så vi er mildt sagt overrasket. Har du forsøkt forskjellige tester? Vet du når EL var? Du får fortsette å teste til motsatte er bevist :)

Nei har bare prøvd RFSU sine men har fått BabyPlan i posten nå og bestilt legetime så jeg får tatt blodprøve. :) Heldige dere var, dere skal være glad for det. :Heartred
 
Gratulerer så mye :)
 
Dårlig erfaring med rfsu sine så godt at du har bestilt noe annet :)

Testet med BabyPlan igår og det var ikke noe annet enn forventet. Negativt. Enda ikke fått tilbakemelding på når jeg får legetime, men har vel egentlig satt meg til ro med at det ikke er noen graviditet her i gården denne måneden.. :(
 
Back
Topp