Hei!

Pin-up

Forumet er livet
Heisann! Første gang jeg er innom Amming og ernæring, gøy med et slikt forum :)

Jeg har tre barn og ammer fremdeles minsten på seksten måneder. Hva med dere?
 
Min første på 17,5 måned dier enda, 5-6 ganger i døgnet. Kjempeartig! Vi sleit masse i starten, så er veldig takknemlig for at vi fikk det til :)
 
Min første på 17,5 måned dier enda, 5-6 ganger i døgnet. Kjempeartig! Vi sleit masse i starten, så er veldig takknemlig for at vi fikk det til :)

Så gøy at dere fikk det til :) Det er virkelig ikke alltid bare en dans på roser, den ammingen! Slet masse med alle tre, jeg også. Deilig når det løsner.
 
Har ei jente på 10 uker som jeg ammer. Slet med ammingen de 3 første ukene og hadde akkurat 4 dager med brystvegring, men nå ser det heldigvis ut til å gå riktig vei igjen :happy:
Håper å få til å amme henne i allefall til hun er et år og gjerne lenger :Heartred
 
Jeg ammet første til hun var 19 måneder, men jeg blir ikke overrasket om vi slutter tidlig denne gangen. Jeg har liksom den følelsen.
 
Jeg er på den åttende måneden med amming nå :)
 
Ammer enda første på 17mnd og er gravid med nr2 :) Spent på om det blir tandemamming her eller om det dabber av. Foreløpig er det fortsatt viktig med puppen ❤
 
At h*n ikke vil mer, tenker du? Eller at du ikke har ønske om å amme så lenge? :)

Jeg vil gjerne amme lenge, men jeg har en følelse av at lillejenta kanskje har andre ting å finne på enn å ligge på puppen :(
 
Jeg vil gjerne amme lenge, men jeg har en følelse av at lillejenta kanskje har andre ting å finne på enn å ligge på puppen :(

Skjønner. Ikke alle som er like interessert i den puppen, dessverre. Mellomste her sluttet selv da han var ca ni mnd, fra en dag til den neste nektet han tvert.

Du kan uansett ikke gjøre annet enn å tilby, og selv om jeg forstår at du ønsker å amme finnes det heldigvis gode alternativer :)
 
Skjønner. Ikke alle som er like interessert i den puppen, dessverre. Mellomste her sluttet selv da han var ca ni mnd, fra en dag til den neste nektet han tvert.

Du kan uansett ikke gjøre annet enn å tilby, og selv om jeg forstår at du ønsker å amme finnes det heldigvis gode alternativer :)

Vurderer å pumpe om det blir som jeg frykter da :)
Det er så mye mageproblemer I familien min at vi trenger all hjelp vi kan få med å få god tarmflora ^^
 
Vurderer å pumpe om det blir som jeg frykter da :)
Det er så mye mageproblemer I familien min at vi trenger all hjelp vi kan få med å få god tarmflora ^^

Veldig greit å kunne pumpe og gi, så lenge du orker det :) Skjønner godt du vil hun skal få mest mulig fra deg.
 
Hvor lenge hadde dere håpet på å amme mens dere enda gikk gravide?
 
Jeg har to barn og ammer toåringen litt enda, men der er ikke så mye lenger. :)
 
Back
Topp