Hei.

CurlySue

Glad i forumet
Setter et lite bein inn her. Etter snart 7år som prøver har jeg endelig fått min 2 positive test. Har en lang historie, men får gjøre den kort ; mann med dårlig svømmere, ble henvist til Assistert befruktning etter et år. Min vekt viste seg å være for høy. Mye trening og mye nederlag. Fikk komme igang med ICSI forsøk i 2015, ble gravid men så ikke noe liv på tidlig ul rundt uke 7. Men nå sitter jeg her igjen med positiv test etter innsett av 5 dagers. Tørr ikke juble høyt før kontroll i slutten av måneden.
 
Gratulererxsmile9 denne gangen skal det gå bra helt til mai
 
Gratulerer her også[emoji7] Det SKAL gå denne gangen[emoji173]️ jeg håper så inderlig at min test fortsatt er positiv over helga.. men magefølelsen er dårlig[emoji20]
 
Gratulerer her også[emoji7] Det SKAL gå denne gangen[emoji173]️ jeg håper så inderlig at min test fortsatt er positiv over helga.. men magefølelsen er dårlig[emoji20]

Tusen takk [emoji8] Jeg hadde dårlig magefølelse før testene mine. Men magefølelsen car helt feil. Krysset alt for at du får en skikkelig positiv snart [emoji177]
 
Gratulerer! Og krysser fingrene for at dette er gullegget [emoji4]
 
Gratulerer så mye! Denne gangen skal det gå! ❤️
 
Gratulerer :Heartred Håper du blir her inne med oss frem til mai :) Så glad for å se flere fra assistert her inne :cheers
 
Back
Topp