Hei søte junijenter

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Sniker for å stille dere et sprøsmål.

Hvordan gjorde dere det med de der avstemningene på navn? Junis hobbypsykolog osv. Skjønner at dere laget avstemning på et utvalgt antall navn for hver bruker, men hvordan kom dere frem til alternativene? Har lyst å dra i gang noe lignende for oss som er aktive på august også. Artig med noe mer personlig enn gift med forumet. ;)
 
vi hadde en tråd som alle som hadde forslag til titler kom med de, oxo meldte vi oss på i en annen tråd....
Så ble det plukket ut titler(noen flere enn vi var påmeldte,) oxo måtte alle påmeldte sende inn sin liste med påmeldte og forslag til tittel på alle som var påmeldt..
Oxo satt stakkars klatremus og summerte alle.... vi som det var likt mellom flere forslag på hadde vi en ny avstemning på....
skjønner du??? ellers anbefaler je å snakke med klatremus, var hu som hadde jobben stakkars :p
 
vi hadde en tråd som alle som hadde forslag til titler kom med de, oxo meldte vi oss på i en annen tråd....
Så ble det plukket ut titler(noen flere enn vi var påmeldte,) oxo måtte alle påmeldte sende inn sin liste med påmeldte og forslag til tittel på alle som var påmeldt..
Oxo satt stakkars klatremus og summerte alle.... vi som det var likt mellom flere forslag på hadde vi en ny avstemning på....
skjønner du??? ellers anbefaler je å snakke med klatremus, var hu som hadde jobben stakkars :p
Ok. Vi er jo ikke så mange vi da, hvis ikke hele gruppa (som befinner seg et annet sted ;)) bestemmer seg for at de vil ha en tittel. :p
Så hvis jeg forstår deg riktig;
1. tråd med forslag til titler
2. Påmeldingstråd
3. alle påmeldte sender inn forslag til hva alle påmeldte skal hete (på PM?)
4. noen summerer stemmer
5. de det er likt mellom får en ny avstemning.

Sånn ca. riktig?
 
Ok. Vi er jo ikke så mange vi da, hvis ikke hele gruppa (som befinner seg et annet sted ;)) bestemmer seg for at de vil ha en tittel. :p
Så hvis jeg forstår deg riktig;
1. tråd med forslag til titler
2. Påmeldingstråd
3. alle påmeldte sender inn forslag til hva alle påmeldte skal hete (på PM?)
4. noen summerer stemmer
5. de det er likt mellom får en ny avstemning.

Sånn ca. riktig?

jepp stemmer :) men det ble plukket ut så det ikke ble så mange titler da.... vi var vel ca 20 personer,tror vi hadde 5 titler ekstra ell noe
 
Ok. Vi er jo ikke så mange vi da, hvis ikke hele gruppa (som befinner seg et annet sted ;)) bestemmer seg for at de vil ha en tittel. :p
Så hvis jeg forstår deg riktig;
1. tråd med forslag til titler
2. Påmeldingstråd
3. alle påmeldte sender inn forslag til hva alle påmeldte skal hete (på PM?)
4. noen summerer stemmer
5. de det er likt mellom får en ny avstemning.

Sånn ca. riktig?

Det stemmer ;)
jeg fikk alle stemmer inn på PM ja, sånn at ikke noe var synlig og kunne påvirke resultatet.
Jeg satt med blokk og blyant og summerte opp ettersom jeg fikk inn listene. Syntes det var mindre jobb å ta det etterkvart som de kom inn enn å ta alt til slutt. Og jeg brukte blokk og blyant fordi jeg stort sett bruker iPad, og gadd ikke skru på pc bare for å skrive inn ei liste eller to.

Hadde ca fem titler ekstra enn påmeldte ja.

Og når jeg skulle gi resultatet, så fikk deltakeren den tittelen de hadde flest stemmer på. Hvis en deltaker "vant" to titler, så fikk hun den tittelen hun hadde flest på. Hvis en deltaker ikke hadde noen klar tittel, eller det var flere som knivet om de samme titlene, så lagde jeg avstemninger på dem til slutt når alle de andre titlene var klare.
Var litt hodebry, men det var overraskende klare titler på de fleste. Og så var det noen som merkelig nok hadde en stemme eller to på alle titlene :p

Og så hadde vi svarfrist på listene inn til meg, ei uke eller noe sånt.
 
Ok. Takk for veldig utfyllende info begge to. :D Skal se om jeg ikke greier å sette i gang noe tilsvarende på august. Håper det er greit at vi "stjeler" ideen deres. ;)
 
Ha ha ha.. Kunne se for meg at de ikke tok det så bra nei. Kanskje de blir sure hvis vi også kopierer. :p Ja, ja. Lufta er for alle. Bare hyggelig å komme innom og skravle da vet du. ;)
 
Hihi, de har vel ikke enerett på ting de heller. Og hvis de snakker om å kopiere så kan dem jo bare se på hvem det er de har kopiert i alle konkurranser når det gjelder leker og diverse ;)
Har isåfall ikke rent mel i posen de heller ;)

Er det stille på august om dagen? Flere som er begynt i jobb igjen?
 
Hihi, de har vel ikke enerett på ting de heller. Og hvis de snakker om å kopiere så kan dem jo bare se på hvem det er de har kopiert i alle konkurranser når det gjelder leker og diverse ;)
Har isåfall ikke rent mel i posen de heller ;)

Er det stille på august om dagen? Flere som er begynt i jobb igjen?

Det er ikke så ille aktivitet egentlig. Sånn akkurat passe. Vi er jo bare noen som er aktive, og alle er stort sett innom og skravler litt ila. dagen. Tror ikke det er noen som har begynt på å jobbe fullt ennå, men litt gradvis.
 
Back
Topp